بررسی عملکرد مهدی تارتار در آستانه بازی با پرسپولیس

مهدی تارتار در رویارویی با پرسپولیس فراز و نشیب های زیادی داشته است.

 بازی امروز دو تیم پرسپولیس و ملوان از شرایط ویژه ای برخوردار است و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز انگیزه های زیادی دارند. پرسپولیس در صورت پیروزی در این بازی خارج از خانه به صدر باز می گردد و ملوان نیز در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس می تواند خود را تا رتبه سوم جدول بالا بکشد.

به تمام این ها تقابل مهدی تارتار و پرسپولیس را هم اضافه کنید. جدالی که همواره تحت تاثیر پرسپولیسی بودن این چهره قرار گرفته آن هم در شرایطی که آمار مهدی تاتار در تقابل با پرسپولیس به عنوان تیم سابقش بسیار بهتر از چهره هایی است که حتی یک پیروزی مقابل تیم های سابق خود کسب نکرده اند!

مرور آمار تقابل های مهدی تارتار مقابل پرسپولیس نشان می دهد او در 19 تقابل قبلی خود با تیم‌های مختلف به‌عنوان مربی، مقابل پرسپولیس صاحب 3 پیروزی، 5 تساوی و 11 شکست شده است. اما موضوعی که تقابل های او با پرسپولیس را جذاب می کند این است که تقابل‌های تارتار با پرسپولیس همواره در شرایط حساس رقم خورده و بازی امروز نیز یکی از همان دیدارهای حساس در مقطعی است که صدرنشینی پرسپولیس در گروی پیروزی برابر تیم تارتار است.

از این رو باید منتظر بود و دید مهدی تارتار قرار است امروز چهارمین پیروزی خود را مقابل پرسپولیس کسب کند یا شاهد دوازدهمین شکست او در مصاف با تیم سابقش خواهیم بود.