به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس ، در مسابقات روز دوم و پایانی کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا که از ظهر امروز در بیشکک قزاقستان آغاز شده بود، علیاصغر اکبری در وزن ۱۰۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و سمیر یاوری و حسین روزبه با شکست در فینال به به نقره بسنده کردند.

علی موجرلو و حسین شهبازی هم با پیروزی در دیدار رده‌بندی به مدال برنز رسیدند.

علی‌اصغر اکبری در ۱۰۰ کیلو با برتری مقابل کشتی‌گیرانی از کره‌جنوبی و ازبکستان به دیدار فینال راه یافت.

وی برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی‌گیر هند رفت که در سه تایم مقابل حریف به برتری رسید و به مدال طلا رسید. این مدال تنها طلای تیم کشتی آزاد نوجوانان در این مسابقات بود.

در وزن ۵۸ کیلوگرم سمیر یاوری پس از پیروزی مقابل کشتی‌گیران قزاقستان و قرقیزستان به دیدار فینال راه یافت، اما در دیدار نهایی مقابل کشتی‌گیر هندی مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

حسین روزبه هم در ۶۳ کیلو پس از پیروزی در دور نخست مقابل کشتی‌گیر هندی، در دورهای دوم و سوم هم از سد نمایندگان قزاقستان و تاجیکستان گذشت و به دیدار نهایی راه یافت. روزبه در دیدار فینال مقابل کشتی‌گیری از کشور میزبان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در ۷۶ کیلو علی موجرلو در دور نخست مغلوب کشتی‌گیر قزاقستانی شد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال موجرلو به گروه بازنده‌ها رفت و با برتری مقابل حریفان و پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل کشتی‌گیر قزاقستانی به مدال برنز دست یافت.

در ۸۵ کیلو نیز حسین شهبازی در دور نخست مغلوب کشتی‌گیر هندی شد که با توجه به حضور کشتی‌گیر هندی در فینال، شهبازی نیز به گروه شانس مجدد راه یافت. وی نیز با پیروزی مقابل رقیبانش به دیدار رده‌بندی رسید و با برتری برابر کشتی‌گیر تاجیکستانی صاحب مدال برنز شد.

در ۵۴ کیلو مرتضی قیاسی در دور نخست کشتی‌گیری از عراق را شکست داد، اما در دور بعد به کشتی‌گیر قزاقستانی باخت و با توجه به شکست حریفش در دور بعد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در ۶۹ کیلو پژمان فضل‌الله تبار نیز مقابل کشتی‌گیر تاجیکستانی مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در دور بعد، وی نیز از دور رقابت‌ها حذف شد.

پیش از این و در روز نخست مسابقات خیرالله قهرمانی در ۴۲ کیلو و علی محمدزاده در ۵۰ کیلو صاحب مدال نقره شده بودند و امین خدابخش در ۴۶ کیلو به برنز رسیده بود.

بدین ترتیب تیم کشتی نوجوانان کشورمان با یک مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد.