به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر امروز بعدازظهر با حضور کفاشیان، محمد نبی ،آیت الهی، بهروان، کاظمی، ساکت، دهکردی، ابرقویی نژاد، شهبازی و حسینی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

در این نشست در خصوص موارد مختلف بحثو تبادل نظر شد و تصمیمات زیر اخذ شد.



۱ - مقرر شد هیئت منصفه سازمان لیگ برتر مطابق با آیین نامه این سازمان تشکیل شود.



۲ - هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر قیمت‌های جدید بلیط‌های فصل آتی مسابقات لیگ برتر ۹۲-۹۱ را به شرح زیر اعلام کرد:



۳۰۰۰۰ ریالی، ۵۰۰۰۰ ریالی و ۱۰۰۰۰۰ ریالی



۳ - مقرر شد پروژه بلیط الکترونیکی لیگ برتر از فصل جاری مسابقات و به صورت آزمایشی در استادیوم آزادی اجرا شود، همچنین در خصوص راه اندازی آن در سایر استادیوم‌ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.



۴ - مقرر شد به منظور افزایش کیفی سطح مسابقات و انجام آنالیزهای کاربردی و به صورت هدفمند دیدارهای برگزار شده در استادیوم آزادی به وسیله نرم افزار پیشرفته پرزون مورد تجزیه و تحلیل و آنالیز قرار بگیرد و نتیجه آن به صورت محرمانه به تیم‌ها ارائه شده و عملکرد داوران نیز به فدراسیون فوتبال داده خواهد شد.



۵- مقرر شد باشگاههایی که به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار هستند در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف پروندههای مفتوح خود نزد کمیته انضباطی اقدام کنند و در همین راستا باشگاههای که دارای تراز مالی مثبت هستند از محل مطالبات آنها تسویه حساب خواهد شد و در غیر این صورت، جریمه نقدی و کسر امتیاز در دستور کار کمیته انضباطی قرار گرفته و در فصل ۹۲-۹۱ به مورد اجرا درخواهد آمد و کماکان پرداخت بدهی به قوت خود باقی است و میبایست تسویه حساب مالی را به کمیته انضباطی و سازمان لیگ تسلیم کنند.