به گزارش افکارنیوز به نقل از گل، تا هنگام به پايان رسيدن مهلت نقلوانتقال بازيكن در روز پنجشنبه ۲۲تيرماه، دقيقا ۴ روز ديگر زمان باقي است. با تمام انتقالها خريد و فروشهايي كه صورت گرفته، هنوز ۴ ستاره اسمورسمدار بر روي زمين ماندهاند كه تعيين تكليف و سرنوشت آنها از مهمترين سوالات باقيمانده در اين ۴ روز خواهد بود.

بیایید نگاهی بیاندازیم به ۴ ستاره معلق در آسمان فوتبال؛ شاید بتوانیم تیم آینده آن‌ها را حدس بزنیم.

محمدرضا خلعتبری
پر بیراه نیست اگر بگوییم خلعتبری همان‌قدر که تکنیک و استعداد فوق‌العاده‌ای دارد، در بازارگرمی هم از استعداد عجیب و نابی برخوردار است! بازیکنی که هر روز اسمش سر از یک تیم در می‌آورد و یا در مصاحبه‌هایش در ایران فقط(!) برای پرسپولیس، سپاهان، استقلال و… بازی می‌کند.

این روزها خلعتبری بیش از هر چیز به سپاهان نزدیک است. سپاهانی که خودش هم نفهمیده چطور سزار را از دست داده و جانواریو هم به طرز عجیبی از این تیم جدا شده است! رحیمی برای آن‌که آتش خشم هواداران اصفهانی و همچنین کرانچار را بخواباند مجبور است هزینه زیادی را صرف این بازیکن ریزنقش کند. شاید این هزینه حتی از ۱/۳ میلیارد تومان مطرح شده هم بیشتر باشد.

با توجه به اینکه رویانیان حتی حاضر بود تا ۱/۵ میلیارد برای این ستاره هزینه کند و خلعت با این ارقام راضی نشد، پس رقم‌های پایین‌تر از قیمت پیشنهادی سردار کمی ناباورانه به نظر می‌رسد. به هر حال تا وقتی قرارداد خلعتبری ثبت نشده است هیچکس از تیم بعدی او خبر ندارد. همین نکته بس که این بازیکن پارسال هم به کاشانی قول صد درصد بازی در تیم قرمزپوش را داده بود ولی سر از قطر در آورد!

فرهاد مجیدی

پسر محبوب آبی‌پوشان هزینه گزافی را بابت دیدن چشم‌های تیام پرداخت کرد! تبدیل شدن به یکی از عوامل ناکامی استقلال در فصلی که گذشت، نیم‌فصل نه‌چندان موفق در قطر، قانون بازی ندادن ایرانی‌ها در امارات و بازی نکردن در این کشور، و بالاخره بازگشت امیر قلعه‌نوعی به استقلال!

نبودن فرهاد در استقلال کار را برای قلعه‌نویی راحت‌تر کرد. او که در گذشته مشکلات زیادی با مجیدی داشت به بهانه سن زیاد، دور فرهاد را به راحتی خط کشید تا او نتواند علیرغم میل زیادش برای بازی در استقلال به این تیم برگردد. به هر روی مس کرمان یا تراکتور ممکن است مقصد آتی مجیدی باشند. همچنین سپاهان نیز از مشتریان فرهاد بود اما با توجه به پر شدن لیست لیگ برتری سپاهان، شانسی برای حضور در این تیم ندارد. گزینه تراکتور به‌دلیل رابطه نه‌چندان خوب فرهاد و تماشاچیان تبریزی این تیم، کمرنگ‌تر از مس است اما اگر او را با پیراهن قرمز تبریزی‌ها دیدیم نباید تعجب کرد. البته از حسین هدایتی هم نباید غافل شد! عابربانک فوتبال ایران هر چند برای بار اول پیشنهادش رد شد اما باید منتظر پیشنهادات دیگرش بود!

مجتبی جباری

آقای شماره ۸ هم از دیگر ستاره‌های بدون تیم ایران است. زیدان شیشه‌ای آبی‌ها، پیشنهاد خارجی چشمگیری نداشت تا نتواند فوتبال خود را خارج از مرزها دنبال کند. همچنین او بار دیگر از بدنسازی فرار کرد تا مدیران باشگاه‌ها با وسواس بیشتری برای بستن قرارداد با او وارد عمل شوند. مس و تراکتور از مشتریان مجتبی هستند اما مایل نیستند رقم میلیاردی را خرج او کنند. با توجه به این موضوع، مجتبی در چرخشی دوباره، باز هم با مسئولان استقلال پای میز مذاکره نشست. گرینه ایده‌آل مجتبی، همین تیم استقلال است، طوری که حاضر است حتی کار کردن با امیر را به جان بخرد.
امیر هم واقف به توانایی‌های فوق‌العاده مجتبی است و حاضر است در صورت تعهد مجتبی به پایبندی به چارچوب وی با او کار کند! برای مجتبی نیز باید تا روز آخر و ساعات آخر صبر کرد، وی اکثرا این گونه قرارداد می‌بندد!

جواد نکونام

كاپيتان تيم ملي ايران و بازيكن سابق اوساسونا به نظر شرايطش از همه مشخصتر است. قيمت بالاي رضايتنامه او براي باشگاههاي ايراني بسيار سنگين است و اميدي به بازگشت نكو به فوتبال ايران نيست. به نظر ميآيد داشتن پدر استقلالي هم چاره كار نيست و او را فصل بعد بايد در قطر يا تركيه ديد.