پایان یک انتخاب اشتباه

احمدی که در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی و وزارت مسعود سلطانی فر به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش منصوب شده بود عملکرد ضعیفی در این سمت داشت و باعث شد یکی از مهمترین چالش‌های سلطانی‌فر، بحث اطلاع‌رسانی باشد.

احمدی با تفکراتی کاملا اصلاح‌طلبانه و البته دیکتاتورگونه هر انتقادی از مجموعه وزارت ورزش را به بحث‌های سیاسی ربط می‌داد و بسیاری از دلسوزان انقلابی که نقدهای منصفانه‌ای نسبت به عملکرد مدیران وقت وزارت ورزش می‌کردند را متهم به سیاه نمایی می‌کرد.

در نهایت با حضور حمید سجادی او از سمتش برکنار شد. اما پس از مدتی توانست با برخی ارتباط‌ها دوباره جای خود را در وزارت ورزش باز کند و این بار به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش که سمت بسیار حساسی هم است منصوب شد.

با حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، که به حق دوره ی تحول ورزش نام گرفته اهالی ورزش کشور انتخاب او را به عنوان سکاندار این وزارتخانه مایه امیدواری قلمداد کردند و هاشمی هم تا الان نشان داده شایستگی این اعتماد را داشته است.

همین اساس هاشمی برکناری کاوه احمدی را در اولویت تغییر و تحولات در این وزارتخانه قرار داد و سید محمدشروین اسبقیان را برای این سمت انتخاب کرد؛ انتخابی که قطعا به سود ورزش کشور خواهد بود. اسبقیان از مدیران کارکشته عرصه ورزش و با تفکرات انقلابی است؛ موضوعی که بارها به اثبات رسیده و باید این انتصاب را به فال نیک گرفت.