گلایه پیشکسوت پرسپولیس از بازی پرسپولیس مقابل ملوان

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان اظهار کرد: آن‌ها در بازی با ملوان  پنج درصد سایه پرسپولیس هم نبودند و در مورد گلر و دفاع صحبتی نداریم، چون کار خود را انجام می‌دهند، اما هافبک‌ها و مهاجمان خیلی ضعیف کار کردند. البته همیشه ملوان گربه سیاه پرسپولیس بوده است و اگر  یک مقدار تیم خوب تارتار شهامت داشت، می‌توانست راحت پرسپولیس را شکست بدهد. اما همین که توانست از انزلی با امتیاز برگردد خیلی خوب است. به هر حال سخت است برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان  و ملوان در شهرشان برنده شد.   

او افزود: در مجموع بازیکنان پرسپولیس برابر ملوان بازی جالبی ارائه ندادند و موقعیتی در این بازی نداشتند. به هر حال این دیدار جذابیتی برای هواداران  پرسپولیس نداشت.

فنونی زاده درباره اختلاف بین پرسپولیس و استقلال بالا گرفته است، گفت: این اختلافات ناشی از آن است که می‌گویند سقف بودجه را رعایت نکردند. هر ۲ تیم بازی بی کیفیتی را برابر حریفان خود انجام دادند. در پایان بازی استقلال برابر آلومینیوم دیدیم که سرمربی این تیم عکس العملی نشان داد که انگار تیمش  با رئال مادرید بازی داشته و برنده شده است. همه این‌ها نتیجه گرا هستند و می‌ترسند که ۲ بار ببازند و اخراج شوند و این موضوع به فوتبال ما ضربه می‌زند.

او افزود: صددرصد این اختلافات به ضرر فوتبال کشورمان است. ما در داخل کشورمان اختلاف با یکدیگر داریم، اما  فوتبال  کشور‌های همجوار را می‌بینیم که چقدر ابهت دارند.  مطمئن باشید که قهرمان  جام باشگاه‌های آسیا یکی از تیم‌های عربی  یا تیم‌های خاور دور است. تیم‌های ما در آسیا حرفی برای گفتن ندارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان برابر صنعت نفت گفت: این تیم آبادانی همیشه فوتبال هجومی ارائه می‌کند و بازی هم در تهران است و مطمئن باشید که بازی فوق العاده زیبایی خواهد شد. تیم صنعت نفت آبادان فوتبال دفاعی بلد نیست و همیشه هجومی بازی می‌کند و از آن طرف هم پرسپولیس دوست ندارد در شهر خودش امتیاز از دست بدهد و این بازی یکی از بهترین دیدار‌های هفته نهم خواهد شد. به شرطی که بازیکنان پرسپولیس بازی با ملوان را در این دیدار انجام ندهند و یک مقدار به خودشان بیایند و به فکر آپشن و نهار و شام نباشند و به زمین مسابقه بیایند و خوب بازی کنند و دل هواداران را شاد کنند.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت:  من با احترامی که برای مردم خونگرم آبادان دارم، اما  فکر می‌کنم ۳ امتیاز بازی مال پرسپولیس باشد. البته هیچ چیزی مشخص نیست، چون از ۱۱ بازیکن صنعت نفت آبادان، ۹ نفرشان تکنیکی هستند و خیلی خوب بازی می‌کنند. انگار بازی یکی از تیم‌های  آمریکای لاتین و برزیل را نگاه می‌کنیم و فوق العاده هستند. ان شا الله که بازی خوبی را شاهد باشیم و اگر برنده شویم نور علی نور می‌شود.

فنونی زاده