کنایه آتشین اسطوره استقلال به جنجال اخیر جواد نکونام

آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال درباره برد این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازیهای استقلال را زیاد پیگیری نمی‌کنم اما نتایج خوب است. درست است که با اختلاف گل کم پیروز می‌شویم اما مهم ۳ امتیاز است و اینکه استقلال صدر جدول است و باید این روند را ادامه دهد.

او ادامه داد:از لحاظ آماری همه چیز به سود استقلال است و باشگاه هم باید همه جوره حمایت کند. این را هم در نظر بگیریم که تیم احتیاج به تقویت دارد و باید یک مهاجم گلزن جذب کند.

حجازی درباره عملکرد بلانکو در دیدار مقابل آلومینیوم اراک گفت:بلانکو کم بازی کرد و فرصت چندانی نداشت. او باید فیکس بازی کند تا عیارش مشخص شود. البته آرمان رمضانی عملکرد خوبی در تیم داشت و به نوعی در خدمت تیم بود. پس از جدایی قایدی و محبی استقلال به مهاجم سرعتی نیاز دارد که باید در نیم فصل جذب کند.

«اشتباهات داوری چقدر در نتایج تیم‌ها تاثیر گذار است؟» بازیکن پیشین استقلال توضیح داد:تا زمانی که VAR به ایران نیاید شرایط همین است. هر هفته یک تیم شاکی است. در کشوری مثل ایران با این قدمت، سال‌هاست که یک ورزشگاه ساخته نشده است. در و تخته با هم جور است. یک ورزشگاه درست و حسابی نداریم. هر ورزشگاهی هم ساخته شده در بیابان است. واقعا مردم را بز کوهی فرض کرده‌اند! در دنیا در شلوغ‌ترین مرکز شهر، ورزشگاه می‌سازند اما در ایران کارهایی انجام می‌دهیم که با همه دنیا منفاوت است. به شما قول می‌دهم از الان برای ساخت ورزشگاه استارت بزنند ۵۰ سال طول می‌کشد.

او همچنین درباره آشتی‌ کنان خطیر و نکونام بیان کرد:این مسخره بازی‌ها را در ایران فقط می‌بینید. در دنیا کی از این کارها صورت می‌گیرد؟ طرف قهر می‌کند با گل و شیرینی در تمرین حاضر می‌شود. الان منظورم استقلال نیست و کلی صحبت می‌کنم. یک نفر مدیرعامل است و دیگری سرمربی؛ یا باهم کار می‌کنند یا نه. مربی ابتدای فصل شرایط باشگاه را می‌بیند و سپس تصمیم می‌گیرد که برود یا نه. فکر کنید گواردیولا از منچسترسیتی قهر کند و فرگوسن واسطه آشتی‌کنان شود.

حجازی در پایان درباره شرایط تیم ملی نیز گفت:تیم‌ملی در تورنمنت اردن محک جدی نخورد. تیم‌ملی باید با قدرت‌های برتر دنیا بازی کند که بعید است تیم‌های بزرگ دنیا دعوت ایران را قبول کنند. وقتی در ایران نمی‌توانیم VAR بیاوریم باید هم با تیم‌هایی مثل آنگولا بازی کنیم.

کنایه آتشین اسطوره استقلال به جنجال اخیر جواد نکونام