رویارویی با ملوان، کابوس سپاهان

سپاهانی‌ها بعد از آنکه توانستند ۵ بازی ابتدایی خود در لیگ بیست‌وسوم را با کسب پیروزی به پایان ببرند، هفته گذشته در قائمشهر مقابل نساجی از شکست برابر این تیم گریختند و اولین توقف آن‌ها در فصل جدید لیگ برتر به‌ثبت رسید. 

طلایی‌پوشان که با احتساب یک بازی کمتر نسبت به استقلال و البته کسر ۴ امتیاز، در فاصله ۶ امتیازی تا آبی‌پوشانِ صدرنشین هستند، برای نزدیک‌تر شدن به کورس مدعیان و کاهش فاصله‌شان با صدر جدول در سودای آن هستند تا بتوانند رکورد ۱۰۰ درصدی پیروزی در دیدارهای خانگی را حفظ کنند و برابر ملوان، چهارمین برد خانگی‌شان در لیگ بیست‌وسوم را جشن بگیرند.

ملوان یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم بوده که توانسته عملکردی فراتر از حد انتظار داشته باشد و آن‌ها در حال حاضر با انجام ۲ بازی بیشتر نسبت به سپاهان، در جدول رده‌بندی همسایه طلایی‌پوشان هستند و در مسابقه فردا امیدوارند که بتوانند از سپاهان در جدول رده‌بندی عبور کنند؛ آن‌هم در حالی‌که شاگردان مهدی تارتار هفته گذشته موفق به متوقف‌کردن پرسپولیس در انزلی شدند و حالا امید به آن دارند که در اصفهان هم بتوانند برابر دیگر مدعی قهرمانی لیگ بیست‌وسوم موفق عمل کنند و با امتیاز به انزلی بازگردند.

رویارویی با ملوان، کابوس سپاهان

طلایی‌پوشان در ۵ رویارویی اخیرشان با ملوان ناکام در کسب پیروزی بوده‌اند و ۴ مسابقه با نتیجه تساوی به پایان رسیده و در یک دیدار هم ملوان توانسته به پیروزی برسد. تلخ‌ترین خاطره سپاهانی‌ها از رویارویی با ملوان، تساوی فصل گذشته مقابل این تیم شمالی بود که باعث شد تا شاگردان ژوزه مورایس فرصت تداوم صدرنشینی و رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست بدهند. کمیته داوران قضاوت این مسابقه حساس که فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود، را برعهده پیام حیدری قرار داده است.