خوش خیالی سرمربی مربی اسپانیایی لیگ برتری

پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور گفته در لیگ برتر فوتبال ایران تیم ما در زمین‌هایی بازی کرد که گوسفند هم جرأت نمی‌کند وارد شود! 

صرف‌نظر از اینکه خمس می‌توانست مثال بهتری بزند، باید خطاب به ایشان گفت فکر نکنید این حرف‌ها به بعضی‌ از مسئولان ورزش ایران برمی‌خورد و از روزهای آینده همه چیز درست می‌شود. در فوتبال و ورزش ایران جدای از اینکه خیلی‌ها سر جای خودشان نیستند، خیلی از قوانین و برنامه‌ها هم با یک تلفن عوض می‌شود.

خمس

شما که خودتان هفته اول گفتید من نقش زیادی در بستن تراکتور نداشتم، حتماً با فضای کلی فوتبال ایران آشنا شده‌اید و مثلاً می‌دانید اینجا حتی به خاطر بازی‌های بی‌اهمیت تیم امید در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲ هفته لیگ تعطیل شد و حالا هم به خاطر بازی تیم‌ملی با هنگ‌کنگ قرار است هفته دهم مسابقات به تعویق بیفتد! اینجا اساساً چیزی که معنا ندارد، نظم و انضباط و قوانین فوتبالی است؛ بعد شما انتظار دارید چمن ورزشگاه‌ها درست باشد؟

این حرف‌ها هم به هیچ‌کس برنمی‌خورد و این‌طور نیست که فکر کنید چون الان کنایه زده‌اید، مسئولان از فردا صبح به دنبال حل مشکل می‌روند. چمن و مسائلی از این دست جزو چیزهایی است که نمی‌توان با آن پز داد و عکس یادگاری گرفت و... در نتیجه برای کمتر کسی می‌ارزد که دنبال رفع مشکل آن هم به صورت ریشه‌ای باشد.