لیونل مسی دوباره به بارسلونا بر می گردد؟لیونل مسی دوباره به بارسلونا بر می گردد؟

لیونل مسی معتقد است که دوران حرفه‌ای‌اش در اروپا به پایان رسیده است. مسی در تابستان به تیم اینترمیامی در MLS پیوست. شایعات زیادی مبنی بر بازگشت او به اروپا قبل از بازنشستگی وجود داشت، اما اسطوره آرژانتینی پس از کسب هشتمین توپ طلای خود تمام این خبرها را رد کرد.

مسی در مصاحبه با نشریه اکیپ در پاسخ به این سوال که آیا دوران حضورش در اروپا به پایان رسیده یا خیر، گفت: «بله. به لطف خدا دورانی فوق‌العاده در اروپا داشتم و به تمام آرزوهایم رسیدم. حالا که تصمیم گرفتم به آمریکا بیایم فکر نمی‌کنم هرگز به بازی در اروپا برگردم.»

مسی همچنین به شایعات در مورد بازگشت احتمالی به بارسلونا پرداخت. «می‌توانستم برگردم اما شرایط متفاوت بود. چیزی شبیه به آنچه در سال ۲۰۲۱ رخ داد. بسیار شبیه به رفتن به پاریس در سال ۲۰۲۱ بود. به بازگشت به بارسا فکر کردم، به زندگی در آنجا، به بازنشستگی در آنجا همانطور که همیشه می‌خواستم، اما ممکن نبود.»

اینترمیامی نتوانست به پلی‌آف MLS برسد به این معنی که مسی تا ماه مارس در فوتبال باشگاهی رقابتی بازی نخواهد کرد، اگرچه هفته آینده یک بازی دوستانه برای جشن قهرمانی توپ طلای او ترتیب داده شده است. گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه او می‌تواند پس از پایان قرارداد دو ساله‌اش در میامی در سال ۲۰۲۵، به اولین باشگاه خود یعنی نیوولز اولد بویز بازگردد.

بیشتر بخوانید: لیونل مسی و توپ‌طلا؛ این یک «رسوایی» نیست!/ شما برترین بازیکن تاریخ را شناخته‌اید؛ او بارها کتاب رکوردها را بازنویسی کرده است نکاتی جالب از آراء منتشر شده توپ‌طلا/ کدام کشورها در بین ۵ بازیکن هم به لیونل مسی رای ندادند؟