بازی مرگ و زندگی برای نساجی

مهدی رحمتی ، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نوبهار اظهار کرد: بازی فردا یکی از مهم ترین بازی‌های فصل ما است و حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد. تمام بازیکنان و اعضای مجموعه آمادگی ذهنی خوبی دارند و همه آماده هستند. در خانه منتظر هواداران هستیم تا با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شویم. در بازی قبل مستحق باخت نبودیم و اتفاقاتی رقم خود که سبب شد از آن بازی امتیاز کسب نکنیم. فردا یک اتفاق خوب و میمون در استادیوم آزادی می‌افتد و همزمان در یک روز هم نساجی و هم سپاهان در آزادی بازی دارند. از هواداران دو تیم می‌خواهم که از نماینده‌های ایران حمایت کنند تا هر دو بتوانند پیروز شوند. این یک روز ملی برای ایران محسوب می‌شود.

سیدمهدی رحمتی

وی ادامه داد: در هفته گذشته متوجه شدیم که تیم بزرگی مثل سپاهان و پرسپولیس در لیگ ایران به چالش کشیده می‌شوند و نتوانستند نتایج دلخواه خود را به دست بیاورند. ما از نظر بازیکن خیلی پایین‌تر از این دو نماینده هستیم اما ابدا ناامید نیسیتم. بازیکنان تمرکز کافی دارند و تمام وجود خود را در این بازی می‌گذاریم. اتفاقاتی که در بازی قبلی افتاد، می‌تواند باعث باخت یک تیم شود. مثلا دقیقه ۲۰ یک هافبک خود را از دست دادیم، در دقیقه ۵۰ یک بازیکنمان اخراج شد و در دقیقه ۷۰ هم یک هافبک دیگرمان را از دست دادیم و حدود ۵۰ دقیقه هم ۱۰ نفره بودیم. داور هم لطف کرد که ۱۱ دقیقه وقت تلف شده گرفت که گل خوردیم و اگر این اتفاقات رقم نمی خورد، سرنوشت طور دیگری نوشته می‌شد.

سرمربی نساجی اذعان کرد: در بازی با تراکتور، روند بازی عادی بود اما یک اتفاق غیرفوتبالی شیرازه تیم ما را به هم ریخت. مطمئن هستم که نساجی به جایگاه اصلی‌اش می‌رسد و نیاز به برد داریم تا انگیزه به بازیکنان برگردد.

سرمربی نساجی درباره اتفاقات بازی قبلی گفت: امسال یکی از سال‌های مهم دوران مربیگری من خواهد بود زیرا چیزهای زیادی یاد گرفتم. چه در بحث ابتدای فصل، چه در بحث شرایط بازی، چه در بحث همکار و چه در بحث اتفاقات چیزهای جدیدی یاد گرفتم و تلاش می‌کنم در ادامه راه این تجربیات را در دستور کار قرار دهم تا به بازیکنان منتقل کنم و آن‌ها راحت تر در زمین بازی کنند. تیم ما فوتبال بدی بازی نمی‌کند اما اتفاقات، ما را اذیت می‌کند. هر طوری حساب کنید، سپاهان را اذیت کردیم و بازی قبلی با نوبهار در آن جو و فشار هواداران بازیکنان توانستند بازی خوبی کنند اما VAR در بازی با نوبهار به ما ضربه زد. نمی دانم اشتباه VAR یا کمک داور بود که دیر پرچم زد و ما بازیکن خود را از دست دادیم و شرایط برایمان متفاوت شد. این تجربه به من و بازیکنانم کمک می کند تا به چیزی که مدنظرمان است، برسیم و باید خود را قوی کنیم تا با اتفاقات بجنگیم و شکننده نباشیم.

رحمتی درباره حمایت استان مازندران از نساجی گفت: تنها کسی که کنار تیم بود، مهندس حدادیان بود و جز او کسی را کنار تیم ندیدیم. ایشان به تنهایی همه کارها را انجام دادند و به تنهایی تیم را بستند. نزدیک به ۲ سال و نیم پیش نساجی قهرمان جام حذفی شده است و بعد از آن حتی کلنگ یک زمین تمرین در استان زده نشده است. ما چمن خوبی نداریم و خیلی دوست داریم در شهر خودمان تمرین کنیم. ما همه بازی‌ها را حتی در استان خودمان مهمان هستیم زیرا در مازندران حتی نمی‌توانیم تمرین کنیم. حدادیان دوست دارد شرایطی را فراهم کند که جوانان استان در آکادمی نساجی خود را به فوتبال ایران معرفی کنند.

او درباره مصاحبه سرمربی نوبهار علیه رحمتی در بازی قبل که گفته بود او بهتر است کمتر به داور اعتراض کند، پاسخ داد: صحبت خاصی درباره این موضوع ندارم. ایشان نظرشان را گفتند و برایشان احترام خاصی قائل هستیم. امیدوارم خدا همه ما را عاقبت به خیر کند.

رحمتی در پایان گفت: امروز روز مازندران است و امیدوارم با دعای خیر مردم در بازی فردا پیروز شویم.

همچنین مهرداد عبدی بازیکن نساجی در این نشست گفت: تمرینات خیلی خوبی را در این هفته داشتیم. بازی مهمی داریم و در بازی قبلی هم می‌توانستیم برنده باشیم و با اشتباه خود بازی را باختیم. امیدوارم با نکات کادر فنی برنده از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: خیلی خوب است که از تیم ما توقع دارند اما یک سری توقعات زیاد است و باعث می‌شود بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند و یک سری بازی ها را از دست داده‌ایم. تیم ما بهتر می شود و خیلی خوشحالم که از ما توقع دارند. تلاش می کنیم آن‌ها را برآورده کنیم.