به گزارش افکارنیوز به نقل از ایران ورزشی، به دعوت رويانيان و مجريان برنامه و با هماهنگي قبلي يك هوادار شهرستاني خوش ذوق روي استيج آمده بود تا از پيراهن جديد پرسپوليس كه به تن يك مانكن پلاستيكي پوشانده شده بود رونمايي شود. با شمارش معكوس و خاموش كردن پروژكتورها لحظه رونمايي از پيراهن فرارسيد و با برداشتن پارچه بزرگ قرمزرنگ همه با پيراهني كه قرار است امسال بر تن ستارههاي تيم برود آشنا شدند.

آخرین فناوری در پیراهن جدید

این پیراهن از فناوری جدید Quick dry بهره می‌برد که بعد از ۹۰ دقیقه بازی و با وجود از دست رفتن آب زیادی از بدن بازیکن حتی یک گرم به وزن آن اضافه نمی‌شود چرا که بافت پیراهن آب بدن بازیکن را جذب و خیلی زود بخار می‌کند. طرح پیراهن هم یک طرح اختصاصی است از شرکت آل‌اشپورت آلمان که جزو طرح‌های سال ۲۰۱۲ این برند قرار می‌گیرد. جالب اینکه طرح فوق قرار بوده کاملا مخفی بماند اما یک بار در اردوی دبی و فروشگاه آل‌اشپورت و بار دیگر در جشن شعبانیه باشگاه لو رفت. ظاهرا قرار بوده این اتفاق در مراسمی ویژه رخ دهد اما به نظر می‌رسد تا روز ۲۹ تیرماه و مصاف با صنعت نفت آبادان باید منتظر ماند.

شش‌خط به نشانه شش‌تایی‌ها؟

با نگاه اول به پیراهن‌های این فصل پرسپولیس ذهن به سمت و سوی پیراهن‌های دانمارک در جام‌های جهانی گذشته می‌رود اما در طرح جدید پیراهن سرخ‌ها ۶ خط با رنگ مشکی روی آستین‌ها کار شده که خیلی‌ها را با این سوال مواجه کرده که آیا این شش خط به نشانه شش‌تای معروف دربی ۵۲ روی آستین‌ها نقش بسته یا نه؟ جواب البته «نه» است چرا که این مساله کاملا اتفاقی رخ داده و عمدی در کار نبوده است. خطوط سفید و مشکی روی پیراهن و یقه گردی که پیراهن دارد، روی هم رفته طرح جذابی را جلوی چشم هواداران قرار خواهد داد که البته آل‌اشپورت به خاطر کپی‌های غیر مجاز تولیدی‌های داخلی سعی دارد خیلی سخت و دیر این طرح را جلوی چشم عموم قرار دهد. ظاهراً ترکیب مشکی، قرمز، سفید و سفید، قرمز، مشکی هم به ترتیب برای لباس‌های دوم و سوم پرسپولیس به کار خواهد رفت.

دستکاری روی پیراهن‌های آماده

اتفاق مهم و البته عجیب در لباس‌های این فصل پرسپولیس را نه آن برند آلمانی بلکه خود باشگاه رقم زده است. در همان جشن سه‌شنبه شب بلافاصله بعد از رونمایی از پیراهن، یکی از مجریان برنامه اعلام کرد روی آستین پیراهن عنوان «لا اله الا ا…» نقش بسته که برای بسیاری از حضار عجیب و جالب بود اما اصل قضیه چیز دیگری است. در طرح آل اشپورت تنها ۶ خط مشکی روی لباس‌ها دیده می‌شود که به موازات هم قرار گرفته‌اند اما ظاهراً در لباس رونمایی شده دستکاری‌هایی اعمال شده بود تا آن خطوط به شکل لا اله الا ا… دربیاید. ظاهراً این خواسته مسوولان باشگاه پرسپولیس است که این عنوان روی آستین‌ها باشد و همین مسأله باعثشده پیراهن‌های آماده تحویل پرسپولیس دچار مشکل شود. چنانچه مسوولان باشگاه بخواهند این تغییر رخ دهد مدتی زمان خواهد برد تا ۶ خط روی آستین‌ها به شکل عنوان جدید درآید. از طرفی باید دید مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون اجازه چنین کاری را خواهند داد یا نه. ۴ سال پیش و در آستانه لیگ هفتم حبیب کاشانی پرچم ایران را به لباس‌های پرسپولیس اضافه کرد و حالا رویانیان قصد چنین تغییر مهمی را دارد که باید دید عملی خواهد شد یا نه.