به گزارش افکارنیوز، پیروز قربانی در گفتگو با مهر، درباره علت جداییاش از سایپا تصریح کرد: تقوی در طول فصل گذشته چنان به سبک بازی من ابراز علاقه میکرد و جلوی دیگر بازیکنان تعریف میکرد که خودم خجالت میکشیدم، اما یکباره بعد از آنکه نسبت به جریمه باشگاه و کسر ۵ درصد قراردادها اعتراض کردم، به او دستور دادند که مرا از لیست خارج کند.

وی افزود: بعد از شکست سنگین مقابل سپاهان باشگاه ما را با کسر ۵ درصد قراردادمان جریمه کرد، اما بعد از برد پر گل مقابل فجر، آرش کوشا مدیرعامل و عضو هیات مدیره اعلام کرد که این جریمه دیگر اعمال نمی‌شود. با این حال بعد از پایان فصل وقتی برای تسویه حساب پیش آقای شهبازی رفتم، او گفت که از قراردادمان کسر شده است.

قربانی تاکید کرد: گویا آقای شهبازی با فوتبالیست‌ها مشکل داشت. او دوست داشت ما مقابل او سرمان را خم کنیم، اما من به این کار او اعتراض کردم. شهبازی وقتی این برخورد مرا دید به تقوی گفت تا اسم مرا از لیست خارج کند. سرمربی هم برای حفظ جایگاهش به دستور او گوش کرد!



مدافع سابق سایپا با بیان اینکه در لیست اصلی تقوی قرار داشته است، گفت: متاسفانه تقوی و پرویز حیدری، مدیرعامل باشگاه می‌گویند بازیکنانی که از سایپا جدا شدند مورد تایید فنی نبودند. می‌خواهم بدانم چطور بازیکنی که از ۳۴ بازی فصل قبل، ۳۲ بازی انجام داده است و فقط دو مسابقه را به خاطر محرومیت از دست داده، به یکباره از نظر فنی تایید نمی‌شوند؟

وی تاکید کرد: اصلا سرمربی تیم در حدی نیست که بخواهد مرا تایید کند؛ اسم من بزرگتر از افرادی است که اینگونه اظهار نظر می‌کنند. به نظرم اگر پیروز قربانی مورد تایید یک مربی نباشد، باید به عقل آن مربی شک کرد!

قربانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من جزو بازیکنانی بودم که فصل پیش بیشترین بازی‌ها را انجام داده‌ام، اما حالا می‌فهمم که تعداد بازی و عملکرد فصل قبل اصلا برای بعضی از مربیان ملاک نیست. هیچ کس به این چیزها توجهی نمی‌کند.

وی که روز گذشته با باشگاه راه آهن به توافق رسید، در پاسخ به این سئوال که " چرا اینقدر دیر تیمت را انتخاب کردی "؟ افزود: به هر حال دلال‌ها در فوتبال ما خیلی تاثیر دارند. دارم به این نتیجه می‌رسم که اگر شرایط اینطور باشد من هم سال بعد حتما دلال می‌گیرم تا خیلی زود یک تیم انتخاب کنم!