دستگیری برادر ستاره قرمزها

برادر مارکوس رشفورد به اتهام خشونت خانگی در ایالات متحده دستگیر شده و قرار است در دادگاه حاضر شود. دِین رشفورد در ۲۰ اکتبر در ساحل میامی فلوریدا دستگیر شد و روز بعد در دادگاه حاضر شد و وثیقه ۱۵۰۰ دلاری (۱۲۲۴ پوند) برای او تعیین شد.

دِین یک ایجنت و واسطه در اتحادیه فوتبال است و از نزدیک با برادرش مارکوس همکاری می‌کند. او همچنین مدیر DN May Sports Management است که نماینده مهاجم منچستریونایتد است. دواین مینارد برادر دیگر رشفورد نیز کارهای مدیریتی او را بر عهده دارد که او هم یک واسطه ثبت‌شده در اتحادیه فوتبال انگلیس است و نامش در اسناد رسمی فدراسیون فوتبال برای دو قرارداد آخر رشفورد با شیاطین سرخ ثبت شده است.

دستگیری برادر ستاره قرمزها

اسناد دادگاه فلوریدا نشان می‌دهد که دین به دلیل خشونت خانگی دستگیر شده و وثیقه او توسط شانتل مینارد یک هفته پس از دستگیری وی پرداخت شده است. او دیگر در زندان نیست، در حالی که خود را بی‌گناه دانسته است. او در ۲۷ نوامبر با دادگاه دیگری روبرو خواهد شد.

نه دین و نه رشفورد هنوز در مورد این وضعیت اظهار نظری نکرده‌اند. منابع نزدیک به نشریه میرِر تایید کردند که این موضوع به صورت خصوصی حل شده است. این اولین باری نیست که نام دِین در تیتر خبرها قرار می‌گیرد. او در ژانویه ۲۰۱۹ به همراه تایلر، برادر مدافع لیورپول ترنت الکساندر آرنولد مورد سرقت و حمله گروهی از مردان مسلح قرار گرفت. یک رنجروور ۷۰۰۰۰ پوندی، کیف پول و ساعت‌های گران‌قیمت‌شان دزدیده شد و هر سه مهاجم روانه زندان شدند.