واکنش افشین داوری به پایان سرپرستی اش در فدراسیون دوومیدانی

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی بعد از اتفاقات رخ داده در حاشیه مسابقه دوی نیمه ماراتن در شیراز استعفا داد و افشین داوری با حکم حمید سجادی وزیر وقت وزارت ورزش روز ۱۷ اردیبهشت ماه به عنوان سرپرست فدارسیون دوومیدانی انتخاب شد. دوره سرپرستی داوری ۶ ماه بود که به پایان رسیده است و باید وزیر ورزش و جوانان درباره این فدراسیون تصمیم بگیرد.  

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره پایان دوران سرپرستی اش در این فدراسیون گفت:  اگر به نظرتان سرپرستی ام تمام شده از وزارتخانه باید بپرسید. به طور مثال چند فدراسیون بالای  یک سال  با سرپرست اداره می‌شوند و اگر آمار بگیرید زیاد هستند، اما سخت گیری‌ها برای  دوومیدانی است. رشته ورزشی که مسیر را به درستی می‌رود و کار را به جلو می‌برد. اگر تصمیمی باشد وزارتخانه می‌گیرد. چرا هیچ موقع از  فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند،  ایراد نگرفته اید؟  فقط به دوومیدانی گیر می‌دهید و این‌ها مسئله دار است.

او افزود: من نمی‌دانم یکسری منافعشان در دوومیدانی است که اتفاقاتی را در اینجا ایجاد کنند. وزارت ورزش برای فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند یک تصمیم واحدی  می‌گیرد و در حوزه اختیارات ما نیست. کمک کنید و حیف است که در دوومیدانی  دنبال چنین مسائلی باشید. ما در ۱۷ بهمن ماه مسابقات قهرمانی آسیا را داریم و میزبان هستیم و یک مقدار به این مسائل توجه کنید و بگذارید افکار تیم فدراسیون روی این مسائل باشد که میزبان شایسته‌ای برای ورزش کشومان  باشیم و این‌ها قشنگ است.

واکنش افشین داوری به پایان سرپرستی اش در فدراسیون دوومیدانی