اخبار استقلال| خداحافظی استقلال با هوادارانش تا دربی

پس از برگزاری دیدار هفته دهم لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و تراکتور (شنبه بیستم آبان ماه جاری) در استادیوم آزادی، این مسابقات به علت برپایی اردوی تیم ملی برای برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیل شد.

استقلالی‌ها پس از این تعطیلات در چهارچوب هفته یازدهم باید روز چهارم آذر در اصفهان به مصاف ذوب آهن بروند. شاگردان جواد نکونام سپس در هفته دوازدهم باز هم یک دیدار بیرون از خانه را تجربه خواهند کرد. این مسابقه روز هجدهم آذر و در شهر اهواز مقابل فولاد خوزستان برگزار خواهد شد تا بازیکنان این تیم همچنان شرایط حضور در استادیوم آزادی مقابل هواداران خود را نداشته باشند.

اخبار استقلال| خداحافظی استقلال با هوادارانش تا دربی

اولین بازی خانگی استقلال در استادیوم آزادی که هوادارانش می‌توانند تیمشان را از نزدیک ببینند مسابقه معوقه هفته پنجم در تاریخ بیست و سوم آذر است که آبی پوشان تهرانی باز هم مهمان تیم پرسپولیس هستند اما با توجه به برگزاری دربی در آزادی استقلال می‌تواند از حمایت هوادارانش در ورزشگاه خانگی بهره‌مند شود.

استقلال پس از آن در چهارچوب هفته‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم به ترتیب مقابل نساجی مازندران در تهران، گل گهر در سیرجان و پیکان باز هم در استادیوم آزادی به استقبال پایان دوره رفت رقابت‌ها خواهد رفت.