زندگینامه کامل ایمان سلیمی بازیکن استقلال
  ایمان سلیمی  بعد از اتمام قراردادش با تیم پارس جنوبی جم قصد رفتن به اروپا را داشت ولی توافقی انجام نشد و به ایران بازگشت و راهی شهر تبریز شد.

چکیده ای از بیوگرافی ایمان سلیمی

نام: ایمان سلیمی

ملیت: ایرانی

تاریخ تولد: ۱۲ خرداد ماه سال ۱۳۷۵

محل تولد: بندرعباس

قد: ۱٫۸۷ متر

پست: مدافع میانی

بیوگرافی ایمان سلیمی

ایمان سلیمی  در ۱۲ خردادماه سال ۱۳۷۵ در بندرعباس متولد شد.  ایمان سلیمی  بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مدافع وسط برای تیم باشگاه فوتبال تراکتور تبریز در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می کند.

ایمان سلیمی

بازی ایمان سلیمی در تیم تراکتور تبریز

فعالیت های ورزشی ایمان سلیمی

- ایمان سلیمی در تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان و تیم امید ایران بازی کرده است.

زندگینامه کامل ایمان سلیمی بازیکن استقلال

ایمان سلیمی در تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان بازی کرده است

- ایمان سلیمی در فصل ۹۷_ ۹۸ لیگ برتر ایران به تیم تراکتورسازی پیوست.

- ایمان سلیمی بازی های خوبی را برای تیم فوتبال پارس جنوبی جم ارائه کرد و همین درخشش سلیمی سبب شد تا تیمهای زیادی خواهان به خدمت گرفتن وی شوند.

- ایمان سلیمی در خرداد سال ۹۶ با تیم پارس جنوبی جم قرارداد داشت.  بعد از اتمام قراردادش با تیم پارس جنوبی جم قصد رفتن به اروپا را داشت ولی توافقی انجام نشد و به ایران بازگشت و راهی شهر تبریز شد. ایمان سلیمی سرانجام بعد از توافق با مسئولان باشگاه تراکتور قراردادش را در ۱۳ شهریور سال ۱۳۹۷ با این تیم به امضا رساند و به این ترتیب رسماً شاگرد  جان توشاک ، سرمربی تراکتور تبریز شد.

زندگینامه کامل ایمان سلیمی بازیکن استقلال

ایمان سلیمی بازیکن تیم پارس جنوبی جم

به گفته ایمان سلیمی او روی هر بازی تمرکز زیادی دارد و تمرین های متعددی انجام می دهد که در زمین حرکت اضافی نداشته باشد و با یک تصمیم اشتباه سبب نشود تیمش متضرر شود. او می گوید دوست ندارم به علت کارت گرفتن و محرومیت من باشگاهم متضرر شود و برای همین تابحال کارتی نگرفته ام.

ایمان سلیمی در خصوص این که بخاطر کارت نگرفتن به او لقب فلیپ لام داده اند می گوید به من لقب فلیپ لام نداده اند و خواهش می کنم من را با او مقایسه نکنید به دلیل آن که لام یک اسطوره است و از بزرگان فوتبال دنیاست.