سردار آزمون حامی مالی این دختر شد

سایت روزنامه «ایل رمانیستا» که به طور تخصصی اخبار مربوط به باشگاه رم را منتشر می‌کند، گزارش کوتاه و متفاوتی درباره سردار آزمون ، ملی‌پوش ایرانی باشگاه رم، منتشر کرده است. این روزنامه در کنار داستان گلزنی سردار با پیراهن تیم ملی در جریان تقابل با هنگ‌کنگ، به ماجرای اسپانسر شدن او برای پریسا مجنونی، دختر دوچرخه‌سوار ایرانی پرداخته است. سردار که پیش از این هم با حضور در رقابت‌های دوچرخه‌سواری زنان ایران، عهده‌دار پرداخت پاداش ریالی نفرات برتر شده بود، حالا به عنوان حامی مالی پریسا مجنونی فعالیت می‌کند.

پریسا دختر ورزشکار ایرانی در ماده تایم تریل رقابت می‌کند. او چند روز قبل توانست در رقابت‌های ۲۰ کیلومتر این ماده که در ترکیه برگزار می‌شود به مدال برنز برسد و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی «گرند فوندو» که قرار است سال ۲۰۲۴ به میزبانی دانمارک برگزار شود را به دست بیاورد. البته که حمایت سردار آزمون از پریسا مجنونی پیش‌تر هم مطرح شده و حتی سایت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان هم درباره این موضوع که سردار آزمون حامی مالی پریسا که خودش اهل همدان است، گزارش‌های کوتاهی نوشته بودند.

«ایل رمانیستا» در بخشی از گزارشی که درباره سردار آزمون نوشته نقل قولی هم از پریسا مجنونی آورده که گفته است: «هزینه شرکت در این رقابت‌ها بسیار بالا است و بدون کمک سردار آزمون موفق به حضور در آن نمی‌شدم. از سردار آزمون به خاطر حمایتی که داشته تشکر می‌کنم. باز هم می‌گویم اگر کمک‌های او نبود، نمی‌توانستم در این رقابت‌ها شرکت کنم».
این اولین بار نیست که نام سردار آزمون در ورزش حرفه‌ای زنان ایران مطرح می‌شود. او پیش‌تر یک تیم والیبال زنان به اسم «سریک» را تاسیس کرد و پس از آنکه به این نتیجه رسید که داوری در لیگ علیه تیمش زیاد شده، گفت که دیگر بی‌خیال تیم‌داری در این رشته می‌شود. سریک در زمره تیم‌های خوب لیگ والیبال زنان به شمار می‌آمد. بعد‌ها فرزانه فصیحی، دختر دوومیدانی کار تیم ملی هم با انتشار یک متن اینستاگرامی از سردار آزمون و حمایت‌های که از او داشته تشکر کرد.

سردار آزمون که به همراه تیم ملی راهی ازبکستان شده تا در دومین بازی از مرحله انتخابی جام جهانی، روز سه‌شنبه به میدان برود، این روز‌ها با زدن ۴۹ گل، نزدیک‌ترین تعقیب کننده به کریم باقری محسوب می‌شود. باقری با زدن ۵۰ گل، پس از علی دایی، دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران در رده ملی به شمار می‌رود.

کار قشنگ سردار آزمون برای دختر ایرانی