شانس بزرگ به مهدی ترابی رو کرد

 مهدی ترابی در دیدار مقابل هنگ‌کنگ کار را از روی نیمکت شروع کرد و در میانه نیمه دوم به جای محمد محبی وارد میدان شد تا جناح چپ خط میانی تیم ملی شرایط بهتری پیدا کند.

ترابی در حدود 25 دقیقه‌ای که در میدان بود چند حرکت تهاجمی را پایه‌گذاری کرد و با یک پاس فوق‌العاده سردار آزمون را در موقعیت گلزنی قرار داد که آزمون با از خودگذشتگی برای گلزنی مهدی طارمی به او پاس داد و این شانس مسلم گلزنی با پرچم کمک داور به نشانه آفساید از دست رفت.

حالا و برای بازی حساس مقابل ازبکستان در تاشکند، ترابی می‌تواند یکی از گزینه‌ها برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی باشد. با مصدومیت علیرضا جهانبخش ترکیب تیم ملی در تاشکند حداقل یک تغییر خواهد داشت .

کادر فنی تیم ملی باید برای پست وینگر راست دنبال مهره جانشین علیرضا جهانبخش باشند که با مصدومیت این مسابقه مهم را از دست داد. هر چند مهدی ترابی در پرسپولیس و تیم ملی غالبا به عنوان هافبک و وینگر چپ به میدان می‌رود اما اصلا بعید نیست در جناح مقابل نیز به‌کار گرفته شود.

ترابی برای قرار گرفتن در این پست رقیبی مثل مهرداد محمدی دارد  ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی می‌تواند با تغییر سیستم  شرایط را به‌گونه‌ای تغییر دهد که مثلا مهدی طارمی یک خط عقب‌تر بیاید و جای جهانبخش را پر کند.

شانس بزرگ به مهدی ترابی رو کرد