بکام به دنبال جذب یک ستاره دیگر+عکس

داوید دخه‌آ، ۳۳ ساله، از تابستان ۲۰۲۳ پس از این که منچستریونایتد از تمدید قرارداد با این دروازه‌بان خودداری کرد، بازیکن آزاد بوده است.

دخه‌آ سال ۲۰۱۱ زمانی که هنوز سرالکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ بود، پیراهن این تیم را به تن کرد و از آن زمان تاکنون دروازه‌بان نخست یونایتد بود. در صورتی که این دروازه‌بان اسپانیایی در ماه‌های آینده پیشنهادی از یکی از باشگاه‌های مطرح اروپایی دریافت نکند، به بازنشستگی فکر خواهد کرد.

 او در ۵۴۵ بازی که با پیراهن شیاطین‌سرخ به میدان رفت ۱۹۰ بار کلین شیت کرد و موفق به کسب هشت جام شد.

دخیا

پیش از این رسانه‌ها مدعی شده بودند که این دروازه‌بان اسپانیایی امکان نقل مکان به یکی از باشگاه‌های عربستان سعودی را رد کرده است چرا که همسر و خانواده‌اش تمایلی به مهاجرت به خاورمیانه ندارند.

اکنون رسانه انگلیسی The Star گزارش داد که دیوید بکام، مالک اینتر میامی به این دروازه‌بان پیشنهاد داده است تا حرفه خود را احیا کند و به این باشگاه آمریکایی در MLS منتقل شود.

دخه‌آ با وجود حضور طولانی‌مدت در یونایتد، تنها یک بار قهرمان لیگ برتر شد. این اتفاق در دومین فصل حضورش در باشگاه رخ داد. او در پایان فصل در تیم منتخب سال لیگ برتر قرار گرفت. او در این سال‌ها با مربیان زیادی در یونایتد کار کرد ولی نتوانست قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد. 

او بارها به صراحت گفته است که پول اولویت نخست او برای پیوستن به باشگاه جدید نیست. او پس از ترک اولدترافورد در تابستان، هنوز پیشنهادی دریافت نکرده است که مطابق با شرایطش باشد.