علی علی پور بدشانس ترین بازیکن ایران خط و نشان کشید

علی علیپور یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان چند سال اخیر بوده که مصدومیت‌های کوچک و بزرگ کاری کرده تا اردو‌های تیم ملی را از دست بدهد و در حالی که مهاجمانی مثل سردار آزمون مشغول درخشش و دبل در دیدار‌های ملی هستند، این مهاجم ژیل ویسنته در تلاش برای بازگشت به میادین و حفظ آمادگی بدن خود است.

علی علیپور که بخاطر پارگی تاندون آشیل بیش از ۹ ماه دور از میادین بوده و شرایط بازی را به دست نیاورده، در تمرینات اخیرشان با انگیزه بالایی حاضر شده و با پایان کامل مصدومیت نشان داده شرایط خوب خود را به دست آورده است.

علی علی پور بدشانس ترین بازیکن ایران خط و نشان کشید

این مهاجم ایرانی در بازی درون تیمی روز جمعه بازیکنان ژیل ویسنته نمایش درخشانی داشت و آمادگی بالای فنی و بدنی خود را با زدن دو گل و گرفتن یک پنالتی به نمایش گذاشت و البته یک فرصت گلزنی دیگر هم داشت که تبدیل به گل نکرد، ولی این عملکرد نشان داد او پس از فیفا دی قطعا به میادین برمی‌گردد.

ژیل ویسنته روز یکشنبه هفته آینده در جام حذفی پرتغال مقابل تیم سرپا قرار خواهد گرفت که انتظار می‌رود علی علیپور نخستین بازی خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را در این دیدار انجام بدهد و پس از آن هم در رقابت حساس لیگ برتری برابر اسپورتینگ لیسبون استفاده شود.