به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، ورزشکاران قمی در بخش بانوان از روز بیست و یکم تیرماه در پیکارهای بوچیا قهرمانی کشور با حریفان رقابت می کنند.

این در شرایطی است که رقابت های قهرمان کشوری رشته ورزشی بوچیا در بخش بانوان نیز با حضور ۱۰۰ ورزشکار از ۱۷استان کشور و پس از اتمام رقابت های قسمت آقایان، از بیست و یکم تیرماه به مدت چهار روز برپا خواهد بود.

این رقابت ها در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و پس از اتمام آن، نفرات برتر در بخش جوانان برای حضور در رقابت های پارآسیایی جوانان که سال ۲۰۱۳ در کشور مالزی برگزار می شود به تیم ملی دعوت خواهند شد.

همچنین با پایان هشتمین دوره رقابت های بوچیا قهرمانی کشور در بخش مردان رده سنی بزرگسالان کشور نیز نفرات منتخب برای حضور در تمرینات تیم ملی بوچیا به منظور اعزام به رقابت های پارآسیایی کره جنوبی دعوت می شوند.

ورزشکاران توانمند و مستعدی در این هیئت در رشته بوچیا فعالیت می کنند و قم به واسطه تلاش و کوششی که جانبازان و معلولان قمی در تلاش برای کسب آمادگی لازم از خود نشان می دهند، به دنبال این است که امسال در رقابت های قهرمانی کشور صاحب عنوان شود.

پایان رقابت دوچرخه سواران قمی با حریفان در رقابت امیدهای کشور

دوچرخه سواران قمی با کسب رتبه نازل هفدهم به کار خود در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی رده سنی امید کشور پایان دادند.

با پایان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور امید در مواد جاده، استان میزبان یعنی زنجان کاپ قهرمانی تیمی را تصاحب کرد در حالی که این رقابت ها در رده سنی امید و در مواد جاده، از شنبه هفدهم تیرماه به مدت دو روز به میزبانی هیئت دوچرخه سواری استان زنجان برگزار شد.

پس از اتمام این دوره از مسابقات، جدول رده بندی تیم های شرکت کننده اعلام شد که در نهایت تیم اعزامی رده سنی امید هیئت دوچرخه سواری استان قم در میان ۲۰ تیم شرکت کننده در این رقابت ها با کسب تنها ۹ امتیاز رتبه هفدهم را به دست آورد.

در این رقابت ها که در زنجان برگزار شد، زنجان، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، یزد، همدان، مرکزی، اصفهان، البرز، لرستان، گلستان، خراسان رضوی، توابع تهران، مازندران، فارس، قزوین، قم، آذربایجان غربی، سمنان و اردبیل در رده های اول تا بیستم ایستادند.

دومین بازی تدارکاتی صبای قم در اردوی آماده سازی ترکیه

تیم صبای قم در اردوی ترکیه دومین دیدار تدارکاتی خود را روز سه شنبه در مقابل تیمی از فوتبال این کشور برگزار می کنند.

این در حالی است که از بین چند تیم ایرانی نظیر صبای قم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال تهران و مس کرمان که در اردوی آماده سازی ترکیه به سر می برند، صبای قم تنها تیم ایرانی است که روز جمعه گذشته با تیم الازگ اسپور از تیم های لیگ برتر فوتبال ترکیه بازی کرد و پنج بر صفر پیروز شد.

صبای قم اردوی آماده سازی خود را در منطقه گرین پارک در ۴۰ کیلومتری شهر ازمیر ترکیه و در فاصله ۱۴۰ کیلومتری شهر استانبول برپا کرده است و شاگردان یحیی گل محمدی از آغاز تمرینات آماده سازی خود در ترکیه در منطقه ای خوش آب و هوا نزدیک جنگل و کوهستان، هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین می کنند تا شرایط مناسب برای حضور موفق در لیگ جدید را کسب کرده و روز چهارشنبه به این اردو پایان بدهند.