به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مانوئل کاجودا نام سرمربی پرتغالی است که محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل مستعفی باشگاه راه آهن برای هدایت این تیم در نظر گرفته بود اما شب گذشته با استعفای او حضور این مربی پرتغالی هم در ایران منتفی شد.

مدیربرنامه ایرانی این مربی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: کاجودا ۶۱ ساله است و در ۲۵ سالی که مشغول کار است تا به حال نشده بیکار باشد و یا اخراج شده باشد. شاید ایرانی ها او را به خاطر حضورش در تیم الشارجه امارات بشناسند. او در سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی این تیم بود و مقام های ششم و هفتم را با این تیم کسب کرد.

وی افزود: این مربی در تیم هایی مثل اولهاننسن، براگا، الزمالک مصر و ماریتیمو سرمربیگری کرده است. او با تیم الزمالک نایب قهرمان جام حذفی شده است. وی با گیمارش پرتغال نیز به عنوان دوم و سوم لیگ این کشور دست یافته‌است. آقای انصاری فرد حتی بلیت پرواز این مربی را هم خریده بود و قرار شده بود وی از پورتو به فرانکفورت و سپس به تهران بیاید اما من خیلی زود به او اطلاع دادم که قضیه منتفی شده است.

مدیربرنامه های این مربی تصریح کرد: وقتی به کاجودا گفتم قضیه چیست برخورد منطقی انجام داد و گفت حتما صلاح نبوده و وقتی به او بیشتر توضیح داده که یکی از دلایل استعفای انصاری فرد او بوده ناراحت شد و گفت راضی نبوده که چنین اتفاقی رخ دهد. این مربی اظهار امیدواری کرد روزی برای کار به ایران بیاید.