به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، محمدحسن انصاري فرد گفت: پس از آن كه علي دايي از كار كنارهگيري كرد، بارها از او خواستم بازگردد اما گفت استخاره كرده و بد آمده است و به همين دليل با نظر مالكان جديد باشگاه به دنبال جذب يك مربي خارجي رفتم. پس از آنكه با يك مربي خارجي به توافق رسيدم و مبلغ قرارداد را هم تعيين كرديم و حتي بليت سفرش به تهران را هم گرفتيم، در جلسه مالكان باشگاه ديدم علي دايي نشسته و مالكان هم گفتند كه هدايت تيم را به او بسپارم.

وی ادامه داد: انتخاب مربی بر عهده مدیرعامل است و اوست که گزینه‌های مد نظرش را به مالکان پیشنهاد می‌دهد، نه این که مالک باشگاه به مدیرعامل بگوید چه کسی را مربی تیمش کند. من از حضور دایی ناراحت نیستم اما مسئله این است که کار مالکان باشگاه خارج از عرف حرفه‌ای بود و من با این شرایط نمی‌توانستم کار کنم. مالکان باشگاه شب گذشته و امروز هم با من تماس گرفتند که من را به بازگشت راضی کنند اما به آن‌ها گفتم که به تیم باز نخواهم گشت.

انصاری فرد گفت: پیش از آن که علی دایی را در جلسه با مالکان جدید ببینم، از مالکان پرسیدم که آیا خبر توافق با مربی خارجی را اعلام کنم یا خیر که آن‌ها هم گفتند هم آن خبر و هم خبر ابقای خودم را اعلام کنم اما بعدازظهر همان روز دیدم که دایی با مالک باشگاه جلسه گذاشته است. حالا هم که تیم را تمرین داده است.

مدیرعامل پیشین راه آهن همچنین گفت: فصل گذشته تیم دیر بسته شد و مشکلاتی داشت اما در نهایت کارنامه خوبی داشت. امسال هم با توجه به اینکه قرارداد ۱۷ بازیکن ما دو ساله بود فقط تعداد کمی از تیم جدا شدند و با اضافه شدن هشت بازیکن دیگر، تیم بهتر هم می‌شود. مالکان جدید هم وضع مالی خوبی دارند و فکر می‌کنم تیم امسال مشکل چندانی نداشته باشد.

وي ادامه داد: اكنون با مالكان قديمي در باشگاه حضور داريم كه بدهيهاي فصل قبل را بپردازيم تا مالكان جديد مشكلي براي اداره تيم نداشته باشند. ضمنا براي تيم و مالكان جديدش آرزوي موفقيت ميكنم.