پیشنهادات خارجی برای گلر جوان تیم ملی از راه رسید

تیم فوتبال نوجوانان ایران دو پیروزی مقابل برزیل و کالدونیا و یک شکست برابر انگلیس به عنوان تیم سوم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال راه یافت اما در این مرحله در ضربات پنالتی مقابل مراکش شکست خورد.

این شکست در شرایطی رقم خورد که آرشا شکوری دروازه‌بان تیم نوجوانان، در این دیدار موفق نشد هیچ یک از ضربات پنالتی را مهار کند. هادی شکوری، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و پدر آرشا، در گفتگویی درباره عملکرد فرزندش و پیشنهادات اروپایی او صحبت کرده است.

او درباره پیشنهادهای آرشا گفت:در حالی که هنوز دیدار با مراکش برگزار نشده بود، ما سه پیشنهاد از تیم‌های خارجی برای آرشا داشتیم اما هنوز پاسخی به آنها نداده‌ایم. باید با چند کارشناس و کاربلد دروازه‌بانی در این مورد صحبت کنم و پس از جمع بندی تصمیم نهایی را بگیریم.

شکوری سپس در خصوص عملکرد تیم نوجوانان در جام جهانی عنوان کرد:به کادر فنی و بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم که عملکرد خوبی داشتند و تلاش کردند نام ایران را بلندآوازه کنند. اعتقاد دارم این تیم عملکرد خوبی داشت اما دلایل زیادی وجود داشت که باعث شد به مرحله بعد صعود نکند. نوجوانان ما بدشانس و خسته بودند و در نیمه دوم مقابل مراکش هم از لحاظ جسمانی کم آوردند و نتوانستند عملکرد مقابل برزیل را داشته باشند اما در مجموع مردم از بازی آنها لذت بردند.

هادی شکوری در خصوص عملکرد آرشا در جام جهانی گفت:آرشا هم مثل تمامی بازیکنان زحمت خود را کشید اما اعتقاد دارم این تیم بدشانس بود. اگر شرایط بهتری داشتند به طور حتم می‌توانستند برنده از زمین خارج شوند. بازیکنان از دقیقه ۶۰ به بعد از لحاظ بدنی کم آوردند اما معتقدم فوتبال خوبی را انجام دادند و اگر با همین کادر فنی ادامه دهند می‌توانند آینده خوبی داشته باشند.