تاج بالاخره اعتراف کرد

مهدی تاج درمورد آخرین اقدامات فدراسیون فوتبال برای حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: هم هتل و هم محل تمرین را پیش‌بینی کرده و پولش را پرداخت کرده‌ایم. همه کارهایی که باید انجام شود و هزینه سنگینی هم داشته انجام شده است.

وی درمورد انتشار اخباری مبنی بر شرکت نکردن برخی بازیکنان لژیونر تاثیرگذار همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، گفت: حضور در جام ملت‌ها هم برای بازیکنان خیلی موثر است و هم انگیزه‌ای برای آنها است‌. برای کشورها هم مهم است‌. صحبت خاصی نشده و امیدواریم بتوانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

تاج

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص خروج دستگاه VAR از ورزشگاه نقش جهان، عنوان کرد: این دستگاه مورد تایید مجموعه ما نبود. بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، ممکن است با VAR باشد. البته داوران ما هم آموزش دیده‌اند و فیفا نیز مجوز استفاده را به ما داد.

تاج درمورد مخالف بودن بازیکنان و مدیران با قانون سقف بودجه برخلاف نظر مدیران، تصریح کرد: همه مدیران باشگاه‌ها که به من مراجعه کردند بلااستثنا نظرشان این است اگر این قانون نبود، امسال هزینه‌ها در لیگ برتر به ۶ هزار میلیارد تومان می‌رسید.

وی با تایید این موضوع که در انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی اشتباه کرد، گفت: پرونده او مثل برخی پرونده‌های مشابه دیگر است. برخی از آنها را من و برخی را نیز استقلال، پرسپولیس و ... اشتباه کرده‌اند. حقوق و دستمزد ویلموتس پرداخت شده و هیچ مشکلی در این زمینه نیست. در نامه فیفا هم مشخص و معین آمده این پول را داده‌اند. مالیاتی به او تعلق نمی‌گیرد که ما پرداخت کنیم.  

رئیس فدراسیون در ادامه گفت و گو با صدا و سیما، عنوان کرد: پیش از این یک عددی را قبلا اعلام کرده بودند که بخشی از آن را پرداخت کردیم و تمام این مبلغ نیز استرداد می‌شود زیرا طبق تلاش وکلای ما این مالیات باید توسط ویلموتس در کشور خودش پرداخت شود.