درخواست فوری یک سردار سپاه از دولت

سردار غلامرضا سلیمانی امروز در گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشجویی و طلاب کشور با اشاره به فعالیت بسیج در دوران کرونا، اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا، بسیج دانشجویی و طلاب نه تنها فعالیت‌های خود را کاهش نداده بلکه در کمک به کاهش بیماری کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دادند و صحنه تحسین برانگیزی خلق کردند.

وی در ادامه افزود: عملی‌کردن تدابیر رهبر انقلاب همیشه در کانون توجه فعالیت بسیجیان وجود دارد. بسیج طلبه و دانشجو دو تشکل پیشرو در بسیج محسوب می‌شوند به همین دلیل برگزاری اردوهای جهادی، راهیان‌نور و پیشرفت، دوره‌های توانمدسازی در قالب مباحث گوناگون و مورد نیاز برای تقویت این شبکه تشکلی در دستور کار قرار گرفت.

درخواست فوری یک سردار سپاه از دولت

هشدار جدی سردار سلامی: به هرگونه هجمه و تهدیدی پاسخ دندان‌شکن می‌دهیم /نامه یک مقام ارتش به سردار سلیمانی

سلیمانی با اشاره به توجه بسیج به گسترش چتر دفاع گفتمانی از انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و حضور در میان مردم در قالب جهاد تبیین، افزود: دانشجویان و طلاب بسیجی ظرفیت بسیار قابل اعتنایی در تحقق بیانیه گام دوم و چشم انداز ترسیم شده از سوی رهبری دارند تا همان‌گونه که ایشان فرموند در آستانه فتح قلل قرار داریم، بتوانیم قله‌های پیروزی و عظمت را فتح کنیم.

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: شاهد کسب پیروزی‌های بزرگی از سوی رزمندگان مقاومت در عملیات طوفان الاقصی هستیم. با این عملیات، شکست‌های غیر قابل ترمیمی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد شد و همانطور که رهبری فرمودند، آن‌ها در این عملیات نه تنها ضربه فنی شدند بلکه آبروی‌شان هم بر باد رفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز فلسطین نه تنها مسئله جهان اسلام بلکه مساله اول دنیاست و افکار عمومی جهان و آزادی خواهان خواستار محاکمه سران این رژیم کودک کش‌هستند و این نشان می‌دهد مردم غزه در کانون توجهات قرار گرفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی‌ایران نیز حمایت از مردم غزه را در کانون توجهات خود قرار داده است اما ما بسیجیان از دولت تفاصا داریم محاکمه سران این رژیم را در مجامع اسلامی بویژه در کنفرانس سران اسلامی دنبال کند دستگاه‌های رسانه‌ای نظام سلطه و مجامع بین‌المللی جهان نه تنها در کنار مردم فلسطین قرار نگرفتند بلکه نظام سلطه از کودک‌کشی رژیم صهیونیستی حمایت هم می‌کند و سازمان‌های بین المللی نیز در این این رابطه یا سکوت کرده یا با احتیاط از کنار این مسئله عبور کردند. ما تقاضا داریم دادگاه‌های صالحه‌ای تشکیل شود تا سران این رژیم در آن محاکمه و به سزای عمل خود برسند.