اخبار تراکتور| خط نشان سنگین سرمربی تراکتور برای فولاد

فردا در چارچوب مسابقات هفته یازدهم  لیگ برتر  میزبان فولاد خواهد بود. پاکو خمس امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و با سوالات خبرنگاران درباره این دیدار حساس پاسخ داد.

شرایط تراکتور برای تقابل با فولاد؟

ریکاردو آلوز محروم است و یکی دو بازیکن هم مصدومیت‌های جزئی دارند که تا دقیقه آخر مشخص نمی‌شود می‌توانیم روی آن‌ها حساب کنیم یا نه.

تراکتور تا نیم‌فصل چند امتیاز دیگر می‌گیرد؟

من قبلا هم گفتم که پیشگو نیستم و نمی‌توانم به این سوالات پاسخ بدهم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بیشترین امتیاز ممکن از ۱۵ امتیاز باقی‌مانده را کسب کنیم ولی نمی‌توانم بگویم چند امتیاز می‌گیریم.

آیا هدفی برای تعداد امتیازات تراکتور در نیم‌فصل داشته‌ است؟

نه، هیچ هدفی نداشتیم. اینجا عادت دارند که از قبل پیش‌بینی کنند اما این موضوع در فوتبال اتفاق نمی‌افتد. چه فایده‌ای دارد که من اول فصل بگویم ۲۷ امتیاز می‌خواهیم؟ ما سعی می‌کنیم بیشترین امتیازی را که می‌توانیم، بگیریم. هیچ هدف خاصی نمی‌گذاریم که حتما این امتیاز را بگیریم. اگر بتوانیم سعی می‌کنیم از چیزی که انتظار می‌رود هم بیشتر امتیاز بگیریم.

برای شکستن ساختار دفاعی فولاد چه برنامه‌ای دارید؟

داشتن توپ. باید حفظ توپ زیادی داشته باشیم و پاس‌های دقیقی بدهیم. تیم فولاد بعد از تغییر مربی بهتر شده و پیشرفت کرده است و فکر می‌کنم آن‌ها هم دوست دارند توپ را داشته باشند و وقتی توپ را دارند، کارهای مهمی انجام می‌دهند. این خیلی مهم است که ما توپ را از آن‌ها بگیریم و اجازه ندهیم با توپ کار کنند.

عدم استفاده مورایس از ملی‌پوشان و  شرایط شجاع خلیل‌زاده؟

هر مربی خودش نسبت به شرایط بازیکنان تصمیم می‌گیرد. ما دو روز دیرتر از سپاهان بازی داریم و به خلیل‌زاده استراحت دادیم و در بخشی از تمرینات امروز هم حضور داشت. او برای بازی فردا آماده است.

خط حمله ضعیف فولاد؟

فولاد بهتر از این است که در جدول مشاهده می‌کنیم اما این آمار هم درست است. اگر می‌خواهیم برنده شویم باید یک بازی خوب انجام دهیم. فردا باید با تمام توان و تلاش بازی کنیم و اگر اشتباه زیاد باشد یا سطح متوسطی از خود نشان دهیم، به مشکل می‌خوریم. برای برد به ضربات و پاس‌های دقیق نیاز داریم.

 شناخت از سرمربی اسپانیایی فولاد؟

من او را سال‌هاست که می‌شناسم و رابطه دوستانه‌ای داریم. او مربی و انسان بسیار خوبی است. خوشحالم که تصمیم گرفت به ایران بیاید و امیدوار هستم مربیان اسپانیایی بیشتری به ایران بیایند.

 

نارضایتی هواداران از تراکتور و انتظار از آن‌ها در بازی فردا؟

من همیشه بهترین‌ها را از هواداران انتظار دارم و می‌خواهم که شرایط را آن‌طور که هست ببینند. ما اولین کسانی هستیم که دوست داریم در شکل بازی و نتیجه بهتر شویم و تا امروز ۳ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم. پارسال در حالی که 7 امتیاز با تیم چهارم اختلاف داشتیم، من جو بهتری را پارسال دیده بودم. جوی که الان ایجاد شده ناعادلانه است ولی ما هم باید بهتر شویم. می‌خواهیم بهتر شویم. ما آن روز اجازه دادیم هواداران به تمرین بیایند و آزادانه آن چیزی را که فکر می‌کنند بیان کنند و همین کار را هم کردند. انتظار دارم وقتی اظهار نظر می‌کنند همه چیز را در نظر داشته باشند. می‌جنگیم برای اینکه نتیجه بهتری بگیریم اما شرایطی که تیم دارد آن‌قدر بد نیست که این جو ایجاد شود.

خمس

برای همه سخت است ولی وقتی باختیم، چه کار کنیم؟ اتفاقی است که افتاده و باید ادامه دهیم. بازی‌ها و هدف‌های بیشتری وجود دارد. باید رو به جلو نگاه کنیم و در دور برگشت سعی کنیم این سه بازی را ببریم. من امضا می‌کردم که حاضر هستم به پرسپولیس، استقلال و سپاهان ببازیم ولی قهرمان لیگ شویم! برای ما هم دردناک است و دوست نداریم ببازیم اما الان نمی‌توانیم کاری کنیم. فقط می‌توانیم رو به جلو کار کنیم و سعی کنیم برنده شویم.

من واقعا نظری ندارم، چون نمی‌دانم دقیقا او چه کسی است. از شرایط او بی خبر هستم. حتما شرایط خوبی دارند که فدراسیون ایشان را به عنوان داور بازی فردا انتخاب کرده است.