خبر مهم از پرسپولیس| یحیی گل‌محمدی در یک قدمی برکناری از پرسپولیس

بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان و اختلافاتی که بین یحیی گل‌محمدی و رضا درویش به وجود آمد، برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با انجام مصاحبه‌هایی علیه سرمربی این تیم موضع گرفتند.

گل محمدی

در این موضع گیری‌ها برخی خواهان برکناری گل‌محمدی هم شدند. نمونه آن صحبت‌های مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس در تلویزیون بود که رسما از گل‌محمدی خواست از این تیم استعفا دهد چرا که چیزی دیگر برای ارائه به سرخ‌پوشان ندارد.

البته این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شد که قرمزپوشان از نظر فنی عملکرد چندان قابل قبولی هم از خود به نمایش نگذاشتند.

در این میان شنیده می شود، این فشارها فقط به خاطر ضعف در مسائل فنی قرمزپوشان نبوده و به اختلاف میان درویش و گل محمدی هم باز می‌گردد و پای یک پیشکسوت مطرح در میان است. این پیشکسوت که رابطه نزدیکی با درویش هم دارد زمینه ساز فشار به گل محمدی بوده است.

پیش از این، یحیی گل محمدی انتقاداتی را از شرایط باشگاه پرسپولیس مطرح کرده بود و حتی به نشانه اعتصاب بدون هماهنگی با کادر مدیریتی باشگاه در تمرینات حاضر نشده بود و یک سفر هم به خارج از کشور داشت. این اتفاقات باعث شد تا رابطه مدیرعامل و سرمربی شکرآب شود.

مصاحبه‌ها علیه گل محمدی در چند نوبت ادامه داشت تا در نهایت علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان خواست که موضع‌گیری و انتقاد علیه گل‌محمدی را تمام کنند تا به نوعی آتش اختلافات را خاموش کند. با درخواست علی پروین در نهایت پیشکسوتان منتقد فعلاً سکوت اختیار کرده‌اند، اما مشخص نیست که این آتش زیرخاکستر چه زمانی دوباره شعله‌ور خواهد شد.