فرهاد مجیدی: بعضی‌ها برای نیمکت استقلال دندان تیز کرده‌اند/ پرسپولیس نیمه دوم بهتر بود/ حاضرم بنویسم استقلال قهرمان می‌شود

مصاحبه‌هایی که فرهاد مجیدی طی دو دهه اخیر با خبرورزشی انجام داده تقریبا همگی خواندنی و جذاب از آب درآمده اند. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل وقوع چنین اتفاقی، صراحت لهجه کاپیتان و سرمربی اسبق استقلال محسوب می‌شود چون مجیدی اصولا کم صحبت می‌کند اما وقتی حرفی را می‌زند، اهل تکذیب نیست.

فرهاد در مصاحبه‌ای که سوم آذر ماه سال ۱۳۸۹ در خبرورزشی منتشر شد، با صراحت از امیررضا واعظی آشتیانی به عنوان بهترین مدیر استقلال که با او کار کرده یاد کرد و در ادامه با اشاره به اتفاقاتی که پس از دربی پاییز سال ۸۹ به وقوع پیوست، به خبرورزشی گفت: استقلالیِ واقعی کسی است که حتی اگر روزی در این باشگاه سمتی نداشت، باز هم برای موفقیت تیم فریاد بکشد و استقلال را تشویق کند. یک عده مدعی‌اند استقلالی هستند اما از شکست پرسپولیس در دربی ناراحت شدند! همان شبی که پرسپولیس را بردیم، یک بازیکن به من زنگ زد و گفت نمی‌دانی فلانی چه حالی پیدا کرده است و چقدر ناراحت شده! در مورد بحث سرمربی‌گری هم همین طور است. خیلی‌ها برای نیمکت استقلال دندان تیز کرده‌اند اما از همین جا به آن‌ها می‌گویم خیالتان راحت! پرویز مظلومی حالا حالاها سرمربی استقلال است و جایی نمی‌رود (در آن مقطع پرویز مظلومی هدایت استقلال را بر عهده داشت). در مورد دربی پاییز امسال فقط می‌توانم بگویم خدا به من عزت داد که دقیقه ۹۰ به پرسپولیس گل زدم و دل هواداران استقلال را شاد کردم. از نظر فنی ما نیمه اول بهتر بودیم ولی پرسپولیس نیمه دوم نمایش بهتری داشت.

فرهاد مجیدی در ادامه با اشاره به این‌که در عرصه بزرگسالان فوتبال خودش را مدیون افرادی چون فرهاد کاظمی، محمد مایلی‌کهن و ناصر حجازی است، مدعی شد استقلال قهرمان لیگ دهم می‌شود و برای اثبات این ادعای خود حتی حاضر است در خبرورزشی دست‌نوشته هم به یادگار بگذارد! البته این پیش‌بینی فرهاد درست از آب در نیامد چون سپاهان قهرمان آن فصل شد و استقلال در جایگاه دوم قرار گرفت اما آبی‌پوشان برای اولین و تا امروز آخرین مرتبه در تاریخ ادوار لیگ برتر توانستند پرسپولیس را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست بدهند.

فرهاد مجیدی: بعضی‌ها برای نیمکت استقلال دندان تیز کرده‌اند/ پرسپولیس نیمه دوم بهتر بود/ حاضرم بنویسم استقلال قهرمان می‌شود