خبر فوری از استقلال | پشت پرده مجوز گرفتن مربی آبی‌ها فاش شد

یکی از دغدغه‌های مهمی که استقلالی‌ها طی چند هفته اخیر پیکارهای لیگ برتر داشتند، عدم صدور مجوز برای مهدی هاشمی نسب و قرار نگرفتن او کنار دست جواد نکونام و سایر مربیان استقلال هنگام برگزاری دیدارهای رسمی این تیم بود. این مربی با توجه به بحث سقف بودجه، نمی‌توانست قراردادش را ثبت کند و به همین خاطر از نشستن روی نیمکت محروم بود ولی سرانجام قضیه هنگام تقابل آبی پوشان با شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه فولادشهر حل و فصل شد. البته این اتفاق پشت پرده‌هایی هم داشت که بد نیست آنها را به طور اختصاصی برای شما شرح بدهیم. 

صدور مجوز تلفنی

پیش از هر چیز به این نکته اشاره کنیم که قضیه هاشمی نسب صبح شنبه و پس از انجام کارهای اداری مرتبط با آن در تهران حل و فصل شد. نمایندگان باشگاه استقلال به سازمان لیگ رفتند و مدارک پیرامون کاهش رقم قرارداد بازیکنان خود بابت به سرانجام رسیدن طرح سقف بودجه را ارائه کردند. پس از تطبیق این مدارک و انجام کارهای اداری، به عوامل برگزاری مسابقه ذوب آهن مقابل استقلال اعلام شد مشکلی از بابت نشستن مهدی هاشمی نسب روی نیمکت وجود ندارد و داستان این مربی حل و فصل شده است.

پیگیری ویژه دو بازیکن

نکته مهم اینجاست که پیگیری ویژه دو بازیکن استقلال نقش مهمی در حل شدن داستان مهدی هاشمی نسب ایفا کرد. آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور با مبالغی که طی ۱۰ روز گذشته از رقم ثبت شده در قراردادهای خودشان کم کردند، به حل شدن قضیه هاشمی نسب کمک شایان توجهی کرده و موجب شدند داستان سرانجام تمام شود. ماجرایی که برای باشگاه استقلال سر و صدای بسیار زیادی طی دو ماه گذشته راه انداخته بود.

خبر فوری از استقلال | پشت پرده مجوز گرفتن مربی آبی‌ها فاش شد

تخفیف خود مهدی

علاوه بر رضاوند و مهدی پور، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که خود مهدی هاشمی نسب نیز مبلغی را از بابت قراردادش تخفیف داد تا داستان حل و فصل شود. البته هاشمی نسب از روز اول اعلام کرده بود پیرامون مربیگری در استقلال نگاه مالی ندارد و حتی اگر این قضیه حل نشود هم برای کمک به استقلال و جواد نکونام در جمع اعضای کادر فنی باقی خواهد ماند. یکی از مسئولان باشگاه استقلال ظهر روز شنبه در این رابطه به خبر ورزشی گفت: داستان هاشمی نسب بهترین سند برای اثبات این ادعاست که ما سقف بودجه را دور نزده‌ایم و دلیلی برای کم کردن امتیاز از استقلال وجود ندارد. اگر می‌خواستیم تخلف کنیم بلانکو قطعاً زودتر بازی می‌کرد و داستان مهدی هاشمی نسب هم تا این حد کش دار نمی‌شد.