دیبالا به چه کسی هیس نشان داد !

در جریان بازی رم مقابل اودینزه، این بازیکن آرژانتینی در دقیقه 81 رم را پیش انداخت و به پیروزی نهایی جالوروسی در ورزشگاه المپیکو در روز یکشنبه کمک کرد. او با گذاشتن انگشت روی لب‌هایش خوشحالی کنایه آمیزی انجام داد. دیبالا در مصاحبه بعد از بازی درباره این حرکت و گلزنی برای تیمش صحبت کرد.

خوشحالی خاص بعد از گل؟

“افرادی بیش از حد بدون دلیل صحبت و انتقاد می‌کنند. من همیشه سعی می‌کنم بهترین‌ها را برای تیمم ارائه دهم.”

گل شما گل شماره 4500 در تاریخ رم بود

“خوشحالم، سعی می‌کنم تمام عشقی که این مردم به من می‌دهند را پس بدهم. می‌خواهم با یک جام در تاریخ این باشگاه بمانم. شب خوبی بود، برد مهمی بدست آوردیم.”

بازی کنار روملو لوکاکو چه حسی دارد؟

“ما یکدیگر را درک می‌کنیم و این یک راز بین ماست. ما سعی می‌کنیم ارتباط تاثیرگذاری در زمین داشته باشیم و همدیگر را به خوبی پیدا می‌کنیم.”

دیبالای 30 ساله در این فصل در 9 بازی سری آ 3 گل به ثمر رسانده است. آخرین باری که او در سری آ ایتالیا موفق به گلزنی شد، در پیروزی 7-0 مقابل امپولی در 17 سپتامبر بود، زمانی که دو گل برای رم به ثمر رساند. او در این فصل سه بازی لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داده است. قرارداد دیبالا در ورزشگاه المپیکو در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد. این بازیکن آرژانتینی بند 12 میلیون یورویی برای باشگاه‌های خارج از سری آ دارد، در حالی که این مبلغ برای باشگاه‌های ایتالیایی 20 میلیون یورو تعیین شده است.