درخشان: ژوزه نیاز به زمان دارد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ورزش سه ،حميد درخشان در مورد شرايط پرسپوليس گفت: پرسپوليس در شرايط خوبي به سر ميبرد. تمرينات بدنسازي را انجام داده و مدتي طول ميکشد تا بازيکنان از سنگيني بدنسازي و گرفتگي عضلات خارج شوند. در اين مدت بايد به تيم کمک کرد تا فشار ها کم شود و بازيکنان بتوانند به شادابي مورد نظر براي شروع کار دست يابند.

وی افزود: تمرینات پرسپولیس روال عادی خود را طی می‌کند. باید کمی زمان بگذرد تا تیم شرایط خوب خود و انسجام مورد نظر دست یابد. مانوئل ژوزه مدت زیادی نیست که آمده و نیاز به زمان دارد.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در مورد دو شکست اخیر پرسپولیس در دیدارهای دوستانه برابر صبا و آلومینیوم هرمزگان عنوان کرد: درست است نگرانی‌هایی هست اما باید به تیم فرصت داد. پرسپولیس در همه خطوط تغییرات زیادی داشته و بازیکنان باید همدیگر را پیدا کنند و با شرایط بازی یکدیگر آشنا شوند. پیدا کردن ترکیب و چیدن مهره‌ها که از تیم‌های متفاوتی آمدند زمان می‌برد. باید به بازیکنان فرصت داد تا بتوانند از لحاظ روحی و روانی همدیگر را پیدا کنند.

درخشان در پاسخ به این سؤال که چه زمانی طول می‌کشد تا پرسپولیس به هماهنگی لازم برسد اظهار داشت: فکر می‌کنم تا هفته دوم باید به تیم فرصت داد و پس از آن می‌توان در مورد عملکرد تیم صحبت کرد و عیار واقعی را سنجید.

وی در مورد سپرده شدن انتخاب سرپرست به کمیته فنی و معیارهایش برای انتخاب عنوان کرد: در جلسه‌ای باید روی این موضوع صحبت و فرد مناسبی را برای این سمت انتخاب کنیم. باید یک فرد توانمند به عنوان سرپرست انتخاب شود؛ فردی که به مسائل اجتماعی آشنا باشد، با فدراسیون ارتباط خوبی داشته و بتواند روابط نزدیک و خوبی با بازیکنان برقرار کند. همچنین سرپرست باید فردی از خانواده پرسپولیس باشد.

درخشان در مورد احتمال سرپرست شدن سعید شیرینی گفت: ایشان هم یکی از گزینه‌های سرپرستی است. چند گزینه دیگر هم وجود دارند. در جلسه کمیته فنی تمامی مسال بررسی می‌شود و گزینه مناسب سرپرستی اعلام می‌شود.