فوق ستاره منچستر یونایتد در آستانه جدایی از شیاطین سرخ

عملکرد واران زیر نظر اریک تن هاخ  افت محسوسی کرده است و این ستاره سابق رئال فقط 8 بار در لیگ برتر برای یونایتد در فصل جدید بازی کرده است. از ابتدای اکتبر، واران تنها 18 دقیقه در رقابت‌ها حضور داشته و در هر دو بازی حساس اخیر باشگاه مقابل اورتون و نیوکاسل روی نیمکت قرار گرفته است. گزارشی از "اسپورت زون" اکنون ادعا می‌کند که یونایتد مایل است این ملی پوش فرانسوی را در ژانویه بفروشد.

گفته می‌شود که هر دو باشگاه بایرن مونیخ آلمان و الاتحاد عربستان علاقه مند به جذب این مدافع در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی هستند. گفته می‌شود الاتحاد نسبت به بایرن در مذاکرات دست بالاتر را دارد و به شدت پیگیر وضعیت این مدافع 32 ساله است اگرچه بایرن هم که با بحران مصدومیت مدافعان رو به رو است، در مورد او پرس و جو کرده است. انتقال او به هریک از این تیم‌ها می‌تواند حدود 30 میلیون یورو برای باشگاه مقصد هزینه داشته باشد.

واران تا سال 2025 با یونایتد قرارداد دارد و از زمان ورود به این تیم در سال 2021 در مجموع 75 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است. با این حال، همچنان مشخص نیست که این ستاره بخواهد در میانه فصل قراردادش را فسخ و یا این کار را به پنجره تابستانی موکول کند.

فوق ستاره منچستر یونایتد در آستانه جدایی از شیاطین سرخ