معرفی قهرمانان مرحله دوم مسابقات دارت رنکینگ کشور

مرحله دوم مسابقات دارت رنکینگ کشور در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت ۲۴۰ ورزشکار از ۲۵ استان کشور به میزبانی کمیته دارت و هیات انجمن‌های ورزشی استان گیلان در سالن ورزشی باشگاه ملوان جوان نیروی دریایی برگزار شد.

در رقابت‌های مردان و در بخش بزرگسالان مهرداد سیفی از تهران بر سکوی قهرمانی تکیه زد،علیرضا ایزدی از تهران دوم شد و سید رحیم خواجه تاش از مازندران و ابراهیم قاسمی از کردستان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش جوانان امیرعلی یزدان پرست از خراسان شمالی قهرمان شد، محمد امین زاهدی از البرز در ردیف دوم ایستاد و محمدحسین رجبی و طاها پور سعادت هر دو از گیلان در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در مسابقات بانوان و در بخش بزرگسالان زینب زارع از کرمان به عنوان قهرمانی دست یافت، ماهور رجبی از تهران دوم شد و سحر نوچیان از تهران و لیلا علی اکبر زاده از هرمزگان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش جوانان انیس سال افزون از فارس قهرمان شد، رها ناظری فر از تهران در ردیف دوم قرار گرفت و ثمین صالح زاده از تهران و ستایش بهدار اصل از خوزستان بطور مشترک در مکان سوم ایستادند.

این رقابت‌ها با حضور مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی و نماینده فدراسیون انجمن‌های ورزشی، کامبیز ایوب زاده رییس انجمن دارت کشور، مهران عباسپور رییس هیات انجمنهای ورزشی استان گیلان، حمیدرضا مومنی دبیر انجمن، خانم افسانه بیابانی نایب رییس انجمن، سلمان احمدیان مسئول کمیته مسابقات انجمن، اسماعیل عاشوری رییس کمیته دارت استان گیلان، ابوالفضل دهقانپور مسئول کمیته استعدادیابی انجمن، خانم سود طلب نایب رییس هیات و مسئولان نیروی دریایی و اعضای شورای شهر استان برگزار شد.