حجم ویدیو: 14.76M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

در هفته‌های اخیر زمزمه بازگشت امید نورافکن به استقلال بار‌ها شنیده می‌شد که این اخبار بی ارتباط نبود با بیرون ماندن نام این بازیکن از فهرست نهایی تیم سپاهان و البته مصدومیتی که این اواخر گریبانش را گرفته بود.

استقلالی‌ها امیدوار بودند که نورافکن تا نیم فصل از لیست سپاهان بیرون بماند و بعد از دریافت رضایت‌نامه خود از این باشگاه به سمت باشگاه استقلال بیاید، اما در آستانه تقابل سپاهان با مس رفسنجان مسئولان این باشگاه مشکل سقف بودجه خود را حل کرده و نام این بازیکن را به فهرست نهایی خود افزودند.

امید نورافکن

به این ترتیب دیگر جدایی امید نورافکن را از تیم سپاهان نمی‌توان محتمل دانست مگر اینکه در پایان فصل مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات تازه‌ای با این بازیکن و باشگاه سپاهان انجام دهند تا شاید نورافکن که دست پروده باشگاه استقلال بود، بار دیگر در ترکیب استقلال دیده شود.

با حضور نورافکن در ترکیب سپاهان این تیم وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری پیدا خواهد کرد و جناح چپ این تیم تقویت خواهد شد. نورافکن توانایی بازی در پست‌های هافبک و مدافع چپ و هافبک دفاعی را دارد و حتی در دوران جوانی نیز در پست دفاع میانی به کار گرفته شده و بازیکنی با قابلیت بازی در چند پست محسوب می‌شود.