ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۳

در این بخش درباره ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی ۱۰۳ روز پنجشنبه در بازی معوقه هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل ۱۴۰۲ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۳

تیم یحیی گل محمدی احتمالا با همان ترکیب مقابل هوادار این بار به مصاف استقلال خواهد رفت و تنها شهاب زاهدی به جای نبیل باهویی بازی خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند – محمدحسین کنعانی زادگان- گئورگی گولسیانی- دانیال اسماعیلی فر- علی نعمتی- مسعود ریگی-میلاد سرلک- سعید صادقی- مهدی ترابی – محمد عمری- شهاب زاهدی

تیم قرمزپوش پایتخت به علت مصدومیت های زیاد بازیکنانش، مجبور خواهد بود از همان ترکیب همیشگی بهره بجوید و دست یحیی در چینش ترکیب و بازیکنان بسته است.

بعد از درخشش دانیال اسماعیلی فر مقابل تیم هوادار، حالا یحیی گل محمدی به او اعتماد دوباره ای خواهد کرد و به نظر می آید مدافع راست قرمزپوشان مقابل استقلال باشد.

شهاب زاهدی هم که به علت اخراج در بازی سپاهان، نتوانست پرسپولیسی ها را در برابر هوادار همراهی کند، حالا می تواند به عنوان بازیکن نوک حمله پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

امید عالیشاه نیز بعد از رفع مصدومیت می تواند سرخپوشان را در بازی جذاب شهراورد ۱۰۳ همراهی کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۳

علیرضا عنایت‌زاده، علیرضا خدادادی، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی ۴ بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که از ناحیه رباط دچار آسیب دیدگی سختی شده و همگی جراحی کرده اند و کل فصل را از دست داده اند.

وحید امیری نیز بعد از بازی استقلال تاجیکستان مجددا مصدوم شد و فعلا نمی تواند قرمزها را همراهی کند.