به گزارش افکارنیوز به نقل از ایران ورزشی، اين تيم فصل گذشته با اسم تربيت يزد در بازيهاي ليگ دسته اول شركت ميكرد كه امتيازش واگذار شد و حالا آقا فيروز اين بار مربيگري در يزد را تجربه خواهد كرد. كريمي در مورد انتخاب آهن بافق و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ ميدهد.

چه عاملی باعثشد که سنگ آهن بافق را انتخاب کنید؟
من به دلیل دوستی قبلی با آقای تفکری و آشنایی با آقایان عسگری، طلایی، کاظمی و سایر اعضای هیات مدیره، تصمیم گرفتم به این تیم بیایم که به تازگی امتیاز تربیت یزد را خریده است. البته این را هم باید بگویم که اسم تیم ما آهن بافق است نه سنگ آهن بافق. در واقع اسم تیم ما سنگ ندارد!

خیلی‌ها منتظر بودند در لیگ برتر مربیگری کنید ولی دوباره راهی لیگ دسته اول شدید.

خودتان در جریان هستید که چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم ولی مجموعه بافق را ترجیح دادم. اینجا اعضای هیات مدیره دیدگاه فوق‌العاده مثبتی برای موفقیت تیم دارند، در ضمن امکانات بسیار خوب و جوانان مستعدی هم داریم. از طرفی مسوولان استان هم تیم را همراهی می‌کنند و اداره کل تربیت بدنی و هیات فوتبال هم تلاش خواهند کرد تا این مجموعه موفق شود.

آهن بافق را سال آینده در لیگ برتر می‌بینیم؟

به امید خدا این اتفاق خواهد افتاد. البته بازی‌های لیگ دسته اول بسیار سخت و غیرقابل پیش‌بینی است. همین تیم تربیت سال گذشته با یک گل در لیگ دسته اول ماندگار شد ولی ماشین‌سازی با یک گل نتوانست به پلی‌آف صعود کند.

ولی با همه این سختی‌ها، همه از شما انتظار دارند که آهن بافق را لیگ برتری کنید، درست است؟

بله، همینطور است و خودم هم تعهد فنی دادم که تیم را لیگ برتری کنم. این تعهد قراردادی نیست ولی تمام تلاش من این است که آهن بافق را به لیگ برتر بیاورم و مردم یزد هم چنین انتظاری دارند.
مثل اینکه چند بازیکن سرشناس فوتبال ایران در فهرست شما قرار دارند؟
بله، همینطور است.

اسم می‌برید؟

خیر، اگر اسم ببرم همین الان ۲۰ تا تیم دنبالشان می‌روند. استخوانبندی آهن بافق در فصل آینده را بازیکنان سرشناس فوتبال ایران تشکیل خواهند داد که از لحاظ فنی و اخلاقی سابقه خوبی در فوتبال ایران دارند.

راستی مثل اینکه فوتبالدوستان یزدی قرار است دوباره با همان موتورهای معروفشان به استادیوم بیایند؟

بازی‌های ما در بافق برگزار می‌شود که هواداران این تیم حتی می‌توانند پیاده به ورزشگاه بیایند.