بازگشت مسعود شجاعی به عنوان سرمربی در فوتبال ایران؟

مسعود شجاعی ، هافبک جنوبی و اسبق تیم ملی ایران که در روزهای پایانی فوتبال کار را در لیگ برتر ایران و در تیم‌های تراکتور، نساجی و همچنین هوادار تهران دنبال کرده بود، احتمالا به زودی به لیگ برتر بازخواهد گشت و این بار کار را به عنوان سرمربی دنبال خواهد کرد.

شجاعی که کار را در تیم صنعت نفت آبادان استارت زده بود و چهره شد، در ادامه با حضور در تهران پیراهن نارنجی سایپا را بر تن کرد. بعد از سه فصل حضور در این تیم و در شرایطی که بحث زیادی در خصوص پیوستن وی به استقلال یا پرسپولیس شکل گرفته بود، ترجیح داد به عنوان لژیونر راهی فوتبال امارات شود. حضور دو ساله او در شارجه در ادامه با اولین پیشنهاد اروپایی‌اش همراه بود تا مدت 5 سال را نیز در اوساسونا کار را دنبال کند.

بازگشت مسعود شجاعی به عنوان سرمربی در فوتبال ایران؟

لاس پالماس اما مقصد بعدی او در آخرین فصل حضورش در اسپانیا بود تا بعد از آن تجربه بازی در قطر و یونان را نیز در کارنامه ورزشی خود ببیند. شجاعی در 33 سالگی به فوتبال ایران بازگشت و این بار در تراکتور کار را دنبال کرد. او البته مدتی نیز به عنوان مربی-بازیکن در این تیم فعالیت داشت تا به این شکل تجربه جدیدی را دنبال کند. با این حال بعد از سه فصل حضور در تبریز او راهی نساجی و در ادامه هوادار تهران شد تا به این ترتیب به دوران بازی‌اش پایان دهد.

اکنون بعد از حدود یک سال بی‌خبری و دوری از فوتبال گفته می‌شود مسعود شجاعی قصد دارد بار دیگر به لیگ برتر بازگردد و این بار به عنوان سرمربی کار را دنبال کند. از هوادار تهران به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی این بازیکن یاد می‌شود و باید دید بعد از جواد نکونام دومین بازیکن ایرانی اسبق اوسوسانا نیز روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری ایران حاضر خواهد شد یا خیر.