کری خوانی سرمربی گل گهر بعد از تساوی مقابل استقلال

مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از بازی گل گهر و استقلال گفت: نمی‌دانم از نتیجه بازی باید خوشحال باشم یا ناراحت ولی بازیکنان باعث غرورم شدند. مقابل تیم خوبی بازی کردیم، نگرش مالکانه داشتیم و سعی کردیم توپ را در اختیار داشته باشیم. من فکر نمی‌کنم امروز یک امتیاز گرفتیم، معتقدم که 2 امتیاز از دست دادیم.

*روش و نگرشی که بازیکنانم در نیمه دوم داشتند را دوست دارم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر ادامه داد: می‌دانستیم بازی سختی داریم چون استقلال تا اینجای کار قهرمان لیگ است. روش و نگرشی که بازیکنان مخصوصا در نیمه دوم داشتند را دوست دارم. طبیعتاً با توجه به دوندگی تیم، در نیمه دوم انرژی بازیکنان کمی از دست رفت که نرمال بود. شانس‌های خوبی داشتیم. در نیمه اول سعید می‌توانست گلزنی کند و همچنین در نیمه دوم کوشکی می‌توانست گلزنی کند. 

کری خوانی سرمربی گل گهر بعد از تساوی مقابل استقلال

*از بازیکنانم راضی هستم

اوزونیدیس اظهار داشت: از قبل می‌دانستیم که استقلال با توجه به بازیکنان قد بلند و فیزیکی که دارد، توپ‌های برگشتی را باید می‌گرفتیم. عملکردمان خوب بود و من از بازیکنانم راضی هستم. خیلی سریع باید این مسابقه را فراموش کنیم زیرا 4 روز دیگر یک بازی سخت مقابل سپاهان داریم. وظیفه ما این است که بازیکنانمان را بازپروری و آنها را برای دیدار بعدی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: از هواداران که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. می‌خواهم به آنها بگویم که ما در تمامی مسابقات منتظر حضور شما هستیم. نه فقط این گونه باشد که ورزشگاه در بازی‌های مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان شلوغ باشد.

*تیم های بزرگ اجازه ندارند درباره داوری صحبت کنند

اوزونیدیس در پاسخ به اینکه سرمربی استقلال معتقد است که گلِ تیم فوتبال گل گهر آفساید است، گفت: من نمی‌خواهم راجع به این موضوع حرف بزنم. به عقیده تمامی سرمربیان احترام می‌گذارم. آنها از وضعیت تیم خودشان صحبت می‌کنند. من نمی‌خواهم در این مورد پاسخی بدهم. چیزی که می‌دانم این است که تیم‌های بزرگ اجازه ندارند در مورد عملکرد داوری صحبت کنند.