عکس کریسمسی رونالدو و نامزدش جورجینا

کریسمس سال گذشته، کریستیانو رونالدو درگیر انتقال جنجالی از اروپا به عربستان سعودی بود. اما حالا در روز کریسمس ۲۰۲۳، رونالدو بهترین گلزن و ستاره لیگ برتر عربستان است. هرچند در عربستان سعودی کریسمس را جشن نمی‌گیرند، اما لیگ حرفه‌ای عربستان برخلاف بسیاری از کشورهای غیر مسیحی هیچ مسابقه‌ای را در روز کریسمس (۲۵ دسامبر) برگزار نمی‌کند.

در این شرایط ظاهراً اولین جشن خانوادگی کریسمس رونالدو و جورجینا رودریگز در خاک عربستان سعودی به بهترین شکل برگزار می‌شود.

خانواده رونالدو از مبادله هدایای چشمگیر گرفته تا یک شام مفصل کریسمسی در فضای باز، حال و هوای این جشن را در خاورمیانه، جایی خیلی دور از خانه، زنده نگه داشتند. ستاره النصر هنوز واکنشی به کریسمس در ریاض نشان نداده است. اما جورجینا رودریگس طبق معمول تمام لحظات را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است.

شریک زندگی کریستیانو رونالدو عکس‌هایی را از شب کریسمس در استوری‌های اینستاگرامش منتشر کرد. با توجه به ارتباط کاری رونالدو و رودریگس با برند مشهور لویی ویتون، به نظر می‌رسد این غول صنعت مد فرانسوی برای کریسمس امسال هدایای زیادی برای آنها ارسال کرده است. تصاویر منتشر شده توسط جورجینا رودریگس نشان می‌دهد که خانواده او کیف‌هایی از محصولات لویی ویتون و حتی دو کیف برای دخترانشانهدیه گرفته‌اند.

طبق تصاویر منتشر شده، رونالدو و جورجینا به غیر از این کیف، عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های بسیاری به دخترانشان، اوا، آلانا مارتینا و بلا هدیه داده‌اند.

عکس کریسمسی رونالدو و نامزدش جورجینا