خطیر قرارداد نکونام و بقیه را برمی‌گرداند؟

مدتی پیش مسئولان باشگاه استقلال پس از جذب گوستاو بلانکو بازیکن آرژانتینی این تیم برای گنجاندن این بازیکن در جمع بازیکنان استقلال و دریافت کارت بازی از سازمان لیگ با مشکل سقف بودجه تعیین شده برای خودشان درگیر بودند.

این موضوع باعث شد تا استقلال در چند هفته به رغم حضور این بازیکن در تهران و تمرینات استقلال نتواند از او استفاده کند. آن زمان از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده بود اگر استقلال این بازیکن را جذب کند به دلیل تخطی از سقف تعیین شده مورد جریمه و کسر امتیاز قرار خواهد گرفت.

 خطیر قرارداد نکونام و بقیه را برمی‌گرداند؟

جواد نکونام و تعدادی از بازیکنان استقلال در آن ایام با کم کردن بخشی از مطالباتشان از باشگاه استقلال شرایطی ایجاد کردند تا مجموع هزینه‌های باشگاه استقلال برای فصل جاری از رقم تعیین شده ۳۲۵ میلیارد تومان کمتر شود و قرارداد گوستاو بلانکو هم در جمع هزینه‌های باشگاه استقلال بگنجد.

حالا و با صدور رای جدید کمیته استیناف در ارتباط با برگرداندن امتیازات تیم‌های سپاهان و پرسپولیس این سوال مطرح می‌شود که آیا علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال ارقام کسر شده از قرارداد بازیکنانی همچون روزبه چشمی، مهرداد محمدی، امیر ارسلان مطهری و یا مربیانی همچون جواد نکونام را به آنها برمی‌گرداند یا با همان مبلغ تعیین شده ثانویه در فصل جاری با آنها تسویه حساب خواهد کرد؟