انتقاد و تمسخر پست کریسمسی نامزد رونالدو

جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو  به دلیل سبک زندگی‌ای که دارد و تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی پست می‌کند همواره هدف ترول‌ها قرار می‌گیرد، این اتفاق در کریسمس امسال با نشان دادن هدایایی که بابانوئل برای فرزندانش آورده بود نیز رخ داد. او به هواداران نشان داد که در شب کریسمس در کنار درخت کاج کوچک در کنج اتاق با فرزندان و رونالدو وقت می‌گذراند و با به اشتراک‌گذاری تصاویری از هدایای فرزندانش نوشت: «طوفان در خانه».

در میان تمام هدایا، یک کیف لوئی ویتون نیز به چشم می‌خورد که طبق وبسایت این خانه مد قیمت آن ۲۸۸۸ دلار است. رودریگس و رونالدو پول زیادی برای هدایای فرزندانشان خرج کردند، که با توجه به درآمد هنگفت اسطوره پرتغالی کاملا قابل درک است. اما طرفداران آن‌ها را به خاطر بیخیال بودن نسبت به کسانی که در سرتاسر جهان با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و کسانی که توانایی پرداخت تقریباً ۲۹۰۰ دلار برای یک کیف دستی ندارند، مورد انتقاد قرار دادند.

یکی از کاربران در اینستاگرام نوشت: «درست است، افرادی که واقعا پول دارند اینقدر کارهای اغراق‌آمیز نمی‌کنند، باید یاد بگیریم که خاکی‌تر باشیم.» دیگری هم با اشاره به درخت کریسمس نوشت: «جورجینا هیچوقت اجازه نمی‌دهد چنین درختی وارد خانه شود. من مطمئنم که این فقط یکی از چندین درخت کریسمس او در خانه است.»

 انتقاد و تمسخر پست کریسمسی نامزد رونالدو

 انتقاد و تمسخر پست کریسمسی نامزد رونالدو