خبر فوری از پرسپولیس/ یحیی گل‌محمدی خداحافظی کرد

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در خصوص این بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز از هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند قدردانی می‌کنم. همچنین از میزبانی خوب رفسنجان هم تشکر می‌کنم. نتیجه بازی چیزی نبود که به دنبالش باشیم. توپ های زیادی برای هر دو تیم لو می رفت و بازی شکل خوبی نداشت. موقعیت های زیادی روی دروازه ما به وجود نیامد. شاید می‌توانستیم بازی را بهتر مدیریت کنیم و بازی راحت‌تری انجام می‌دادیم اما این طور نشد. تیم حریف هم برای جبران آمده بود و بازی پر فشاری انجام داد.

تنها کسی که کمک کرد بازی زیبا شود، کمک داور اول بود

وی ادامه داد: از کمک داور اول بازی تشکر می‌کنم که بازی را زیباتر کرد. صحنه های مشکوکی روی دروازه هر دو تیم وجود داشت و تنها کسی که کمک کرد بازی زیبا شود کمک داور اول بود. تیم داوری در کل خوب بود و از آنها تشکر می‌کنم. نتیجه عادلانه بود.

هیچ نیم‌فصلی را به یاد ندارم این طور گذشته باشد

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. وضع قوانین جدید خیلی به این شرایط دامن زد. متاسفانه ما از این موضوع ضربه خوردیم. مصدومانی در لیگ داشتیم. امیری، ترابی، عالیشاه، پورعلی گنجی و ... مصدوم بودند. تدارک خوبی از نظر تمرینات نداشتیم. اردوی خوبی نداشتیم. نیم فصل سختی داشتیم. هیچ نیم فصلی را به یاد ندارم این طور گذشته باشد.

خبر فوری از پرسپولیس/ یحیی گل‌محمدی خداحافظی کرد

در نقل و انتقالات یار نگرفتیم و جنگ‌های رسانه‌ای را باختیم

وی افزود: نتوانستیم آن طور که باید آماده مسابقات باشیم. نیم فصل سختی داشتیم. در نقل و انتقالات آن طور که باید یار نگرفتیم و ضعیف عمل کردیم. جنگ‌های رسانه‌ای را باختیم. جنگ‌های بیرون زمین را از دست دادیم. تیم بزرگ مثل پرسپولیس باید تدارکات بهتر و آدم‌های قویتری کنارش باشد تا رقابت کند. در کل فکر می‌کنم نیم فصل سختی داشتیم. ۳۰ امتیاز با این مشکلات گرفتیم که کار بزرگی بود. از بازیکنانم قدردانی می کنم. هر چه در توان داشتند گذاشتند.

با این شرایط شخصا نمی‌توانم ادامه دهم

گل محمدی خاطرنشان کرد: مشکلات مالی و امکاناتی داشتیم. با این شرایط من شخصا نمی‌توانم ادامه دهم. ۳ ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی که باعث دلگرمی باشد را باشگاه انجام نداد. از اینجا از همه پرسپولیسی‌ها که من در این ۴ سال بودم تشکر می‌کنم. امیدوارم هر کسی که می آید موفق باشد.