بوسه رونالدو بر پیشانی مادرش در شب کریسمس!

رونالدو هم مثل تمام سلبریتی ها ، جشن سال نو میلادی را در کنار مهمترین افراد زندگی اش جشن گرفت و از این جشن خانوادگی، تصاویری منتشر کرد که یکی از آنها بیش از تصاویر دیگر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت و آن عکس، بوسیدن مادرش بود.

توجه و احترام قابل تحسین رونالدو به مادرش یکی از دلایل مهمی است که او را به عنوان یک چهره محبوب حفظ کرده است، رونالدویی که با وجود تغییر صفر تا صدی زندگی اش، همچنان عشق به مادر خود را حفظ کرده و با تمام وجود این عشق را ابراز میکند.

عکس سال نو کریستیانو رونالدو در کنار مادرش

رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو روز 16 بهمن 1363 در روستای «فونچال» کشور پرتغال بعنوان فرزند آخر خانواده چشم به جهان گشود.

خوزه دینیس آویرو پدر رونالدو باغبان شهرداری بود و پس از آن مدیر تدارکات باشگاه آندورینیا را به عهده گرفت، او در سال 2005 به علت نارسایی کبد ناشی از مصرف بالای الکل در لندن درگذشت. 

مادر رونالدو ماریا دولورس نام دارد که قبل از معروفیت پسرش و زمانی که زندگی فقیرانه ای داشتند، در خانه های دیگران آشپزی می کرد.

رونالدو همیشه به مادرش، ماریا دولورس ادای احترام کرده و در مورد او گفته است:«بهترین مادر جهان، جنگجویی که همیشه به من آموخت که تسلیم نشوم، بهترین مادربزرگی که فرزندانم می‌توانستند آرزوی داشتنش را داشته باشند.»