مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با ۳ ستاره لیست یحیی!

در شرایطی که این روزها بیشتر بحث در پرسپولیس حول یحیی گل‌محمدی و آینده این سرمربی است، مدیران این‌ تیم نمی‌خواهند فرصت را از دست بدهند و بر این اساس مذاکرات خود را با سه ستاره مدنظر دنبال کرده‌اند.

نکته جالب توجه این است که بازیکنانی که رضا درویش باب مذاکره با آنها را باز کرده است، در لیست یحیی گل‌محمدی که به باشگاه اعلام شده قرار داشتند.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم در پنجره زمستانی به دنبال جذب بازیکنانی در چند پست و بیشترین تمرکز این تیم البته در پست تهاجمی خواهد بود.

مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با ۳ ستاره لیست یحیی!

یحیی گل‌محمدی پیش از سفر به رفسنجان و دیدار مقابل شاگردان ساکت الهامی لیست خود را به باشگاه داده بود و خواهان مذاکره و انتقال آنها به جمع سرخپوشان شده بود.

با این حال سرمربی سرخپوشان بعد از این دیدار تصمیم به قطع همکاری و استعفا گرفت. حتی جلسه دو روز قبل رضا درویش با یحیی گل‌محمدی نیز نتوانست مانع از تغییر تصمیم یحیی‌ شود و قصد قطعی خود برای پایان این همکاری پنج ساله را اعلام کرده است.

اکنون باشگاه پرسپولیس و رضا درویش طی ساعات اخیر مذاکرات جدی خود را با سه بازیکن دنبال کرده‌اند و در این مسیر توافقات ابتدایی در زمینه انتقال به جمع سرخپوشان را کسب کرده‌اند.

درویش در این زمینه قصد دارد طی ساعات آتی مذاکرات با باشگاه‌هایی که این بازیکنان تحت قرارداد با آنها هستند را نیز دنبال کند و زمینه قطعی انتقال را فراهم سازد.

گفته می‌شود اقدام پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی بیشتر از ۴ بازیکن خواهد بود و در چند پست به دنبال تقویت و موفقیت در ادامه مسیر لیگ بیست و سوم خواهد بود.