دردسر بزرگ پرسپولیس برای بازگشت برانکو ایوانکوویچ

باشگاه پرسپولیس پس از موافقت با جدایی یحیی گل‌محمدی ، از روز گذشته با جدیت بیشتری مذاکره با مربیان مدنظر خود را دنبال می‌کند. با وجود اظهارات رضا درویش مبنی بر وجود 10 گزینه خارجی روی میز سرخپوشان، اما برانکو اصلی‌ترین و جدی‌ترین گزینه باشگاه پرسپولیس برای آغاز مذاکرات است در این میان اما در راه مذاکره باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ یک چالش بزرگ وجود دارد که آنهم بحث حضور دستیاران این مربی کروات در ایران است. برانکو قطعاً در صورت موافقت برای حضور در پرسپولیس خواستار حضور دستیارانش نیز خواهد شد، اما این باشگاه همچنان یک نیم‌فصل دیگر با دستیاران خارجی گل‌محمدی قرارداد دارد.

در این شرایط پرسپولیسی‌ها برای عقد قرارداد با برانکو ایوانکوویچ علاوه بر بحث مالی دستیاران او باید با مربیان خارجی کنونی این باشگاه نیز برای جدایی توافق کنند، اتفاقی که کمی کار را پیچیده خواهد کرد و در شرایط مالی کنونی سرخپوشان، این باشگاه را با یک معضل و چالش بزرگ روبه‌رو می‌کند.

دردسر بزرگ پرسپولیس برای بازگشت برانکو ایوانکوویچ

این موضوع روز شنبه در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز مورد توجه قرار گرفته است، اما پرسپولیسی‌ها امیدوارند در راه مذاکره با برانکو برای مورد یادشده نیز راه حلی پیدا شود.

همچنین شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس به جز برانکو، در مذاکره با سایر گزینه‌ها قصد دارد تنها برای یک نیم‌فصل با مربی مدنظر وارد مذاکره شود و یکی از شروط اصلی سرخپوشان نیز این است که گزینه نهایی آنها بدون دستیار به ایران سفر کند.