اخبار پرسپولیس | دل و قلوه دادن افشین پیروانی و یحیی گل محمدی

پایان همکاری  یحیی گل محمدی  در شرایطی رقم خورد که او با این تیم در فصل گذشته موفق به کسب سه جام شده بود و در این فصل نیز در رقابتی نزدیک با اختلاف دو امتیاز نسبت به صدرنشین، در جایگاه سوم کار را به پایان رسانده بود. با این حال اختلافات نظر شکل گرفته میان مربی و مدیریت باعث شد تا یحیی گل محمدی در این مقطع تصمیم به قطع همکاری بگیرد و از تیم جدا شد.

افشین پیروانی که در دوران حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس به عنوان مدیر تیم در کنار او کار را دنبال می‌کرد، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

اخبار پرسپولیس | دل و قلوه دادن افشین پیروانی و یحیی گل محمدی

همبازی سابق یحیی گل محمدی در این خصوص نوشته: یحیی عزیز ممنون بابت تمام روزهای خوب و افتخاراتی که چه از لحاظ فنی چه اخلاقی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس با تمام مشکلات و کمبودها رقم زدی به سهم خود ممنونم. باشد که نام تو همیشه در یادها خواهد ماند.

با جدایی یحیی گل‌ محمدی اکنون باشگاه پرسپولیس به دنبال گزینه جانشینی وی روی نیمکت این تیم است که در آخرین اقدام البته برای راضی کردن برانکو ایوانکوویچ ناکام مانده‌اند و باید دید در نهایت این تیم که قرار است از روز شنبه تمرینات خود را استارت بزند، با چه وضعیتی کار را دنبال خواهد کرد.