خاطره تلخی که برای استقلالی ها زنده شد!

کوین یامگا به بزرگترین دغدغه استقلال بدل شده و کاملاً باید به هواداران و مربیان این تیم حق داد که با نگرانی وضعیت بازیکن موثر خودشان را دنبال کنند چون او به شدت آسیب دیده و حتی اگر چند مسابقه را نیز از دست بدهد، سلامتی‌اش دغدغه فوق العاده مهمی است که نمی‌توان با بی‌تفاوتی از کنارش عبور کرد. البته نکته عجیب اینجاست که استقلال طی چند سال اخیر نام خود را به نوعی با مصدومیت شدید بازیکنان خارجی خودش گره زده است و این اولین باری نیست که یک استقلالی خارجی در این تیم دچار چنین معضل بزرگی می‌شود.

انگار بازیکنان خارجی استقلال با مصدومیت در این تیم طی فصل زمستان به نوعی قرارداد بسته‌اند. در اسفند ماه سال ۱۳۹۶، لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی وقت استقلال در جریان برخورد سنگین با آرمین سهرابیان هنگام برگزاری جدال استقلال و فولاد به شدت مصدوم شد و جدا از پایان دوران فوتبالش، زندگی عادی هم برای او خاتمه پیدا کرد. البته برخورد آرمین با پادوانی کاملاً سهوی بود و خود این بازیکن برزیلی دو بار در مصاحبه‌های خود با صراحت گفت کوچک‌ترین ناراحتی از سهرابیان ندارد.

خاطره تلخی که برای استقلالی ها زنده شد!

کوین یامگا نیز در فصل زمستان به عنوان یک بازیکن خارجی استقلال مصدومیت را به چشم دید تا داستان آسیب دیدگی خارجی‌های استقلال در فصل سرما ادامه پیدا کند. کوین در جریان برخورد غیر عمدی با امید حامدی‌فر مصدوم شد و بدون شک این بازیکن جوان استقلال خودش هم از این اتفاق ناراحت است. البته تمام مربیان استقلال تاکید دارند برخورد حامدی‌فر با یامگا کاملاً سهوی بود و این بازیکن هیچ تقصیری در مصدوم شدن کوین نداشت.