قلعه نویی جواب انتقادات جنجالی خداداد را داد

در روزهای گذشته حضور ثابت خداداد عزیزی در برنامه شبکه ورزش با حضور جواد خیابانی ، جنجال‌های زیادی را به وجود آورده و به خصوص انتقادات خداداد، توجه طرفداران فوتبال را به خود جلب کرده است.

باتوجه به حضور خداداد عزیزی در کادرفنی تیم ملی، این موضوع به نشست مطبوعاتی امیر قلعه‌نویی هم کشیده شد و سرمربی تیم ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری که معتقد بود، خداداد موضوعات خصوصی جلسات تیم ملی را در رسانه‌ها عنوان کرده، صحبت کرد.

البته قلعه‌نویی با رواداری کامل در مورد عزیزی صحبت کرد و حتی گفت که اگرچه این مسائل خصوصی بوده و باید به امانت نزد اعضای کادرفنی می‌ماند اما خداداد برای تشریح نگرش سرمربی تیم ملی اجازه دارد که در این مورد صحبت کند.

قلعه نویی جواب انتقادات جنجالی خداداد را داد

قلعه نویی در مورد صحبت های خداداد عزیزی گفت: راستش من نظری ندارم، چون الان شنیدم این موارد را. آدم‌ها حق دارند نظراتشان را بگویند. وقتی آدم در یک مجموعه کار می‌کند، موارد آن باید به عنوان امانت بماند. حالا شاید برای خیرخواهی گفته. آقای عزیزی چند ماه کنار ما بود، من او را دوست دارم و به نظرم می‌توانست جزو مربیان خوب ایران باشد. حالا اگر آمده جلسات فنی را گفته، حتما برای خودش دلایلی داشته و من خواهشم این است که از او بپرسید. آقای خداداد بعد از مصاحبه‌اش به من زنگ زد و من نمی‌خواهم بگویم چه گفت. حالا هم نظراتش را می‌گوید و اینکه مسائل خصوصی را گفته، از خودش بپرسید. مسائل تیمی، مسائل امنیتی که نیست. شاید ایشان خواسته نگرش کادرفنی را نشان بدهد و این به نظر من نمی‌تواند چیز بدی باشد. شاید خواسته بگوید که افکار امیر قلعه‌نویی اینطور است و این چیز بدی نمی‌تواند باشد. من خرده نمی‌گیرم و نمی‌تواند چیز بدی باشد.